Side opp og side ned med bekymringer over dårlige seter. Må le litt for meg selv. Kunne tro alle kom fra Mercedes S-klasse og hadde bestilt seg elektrisk Opel
Noe jeg ikke tror er tilfelle



Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Crown på onsdag 14. desember 2016, klokken 10:41
Tar man hensyn til utstyr som ventilert skinn, adaptiv cruise og mer påkostet interiør så betaler men i realiteten 80-90k mer for Ampera-E i forhold til Ioniq for å få 200km mer rekkevidde, og det vil for svært mange være helt greit fordi de behøver rekkevidden.
Sitat fra: TM på mandag 28. november 2016, klokken 12:29Sitat fra: ClasT på mandag 28. november 2016, klokken 10:17Ja, jeg har hatt et antall biler som C-Zero, Zoe, Soul, Leaf 30 kW, e-Up, i3 -60Ah, i3 94 Ah siden 2012, så et visst grunnlag for å uttale meg synes jeg at jeg har. Så hvis Reva kunne leveres med 70 kW batteri, så ville du gått for den ?
Mye artig lesing her. Å i det hele tatt vurdere E-golf med litt bedre interiør kontra skikkelig batteripakke blir for meg helt banalt... Har dere kjørt noen EL biler i det hele tatt ?