Sitat fra: bjaolsen på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 22:03
Min erfaring er at Zoe trekker fra 1A i forhold til pilot (CanZE)
Noen som vet om man kan jukse med pilotsignalet opp med 1A?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: bjaolsen på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 22:03
Min erfaring er at Zoe trekker fra 1A i forhold til pilot (CanZE)
Sitat fra: Jejl på lørdag 23. september 2017, klokken 23:05
Men det er etter det jeg vet ingen utenom Tesla som har ubegrenset km garanti i 8 år på batteripakken.
Selv om Tesla ikke har noen fast % sats på hva garantien dekker, så vil en batteripakke som kommer under 70% av opprinnelig kapasitet dekkes av garantien. Ellers kan det ikke kalles en garanti.
Sitat fra: HCO på fredag 08. september 2017, klokken 12:34
Dersom Renault skal avvise reklamasjonssaker på grunnlag av hengerfeste, ligger bevisbyrden på dem, ikke på forbrukeren.
Sitat fra: Griffel på tirsdag 29. august 2017, klokken 21:37
Da ble det mer forstålig. Det er ikke nødvendig men det øker følsomheten og noen synes dette er en god ide, når en skal bruke en slik bryter på en fase.
Sitat fra: Jon Braathen på mandag 28. august 2017, klokken 19:51
Jeg sendte en mail til statens vegvesen idag hvor jeg refererer til Zoe over her og spør om dette også kan godkjennes på vår Zoe forutsatt at tuv papirene er med.
Blir artig å se svaret..
Sitat fra: cra på tirsdag 29. august 2017, klokken 09:23Sitat fra: KjellG på tirsdag 29. august 2017, klokken 00:23
Selvfølgelig er det marked for (el)bil med hengerfeste. Se på første P-plass, 50% av alle bilene har hengerfeste. Det er mer enn 1 mill hengere i Norge. Norge er et land med mengder av eneboliger, hytter og båter.
I mer enn 50 år har det vært vanlig med tilhengerfeste på personbiler. Hvorfor skulle behovet plutselig bli borte? Hvorfor skulle produsentene plutselig finne at dette er for vanskelig, for dyrt, for lite marked?
Du må se lenger enn til riksgrensa når du skal vurdere markedet. Norge er ganske spesielt mtp. slepekroker; vi har det på nesten alle biler. Kommer du til utlandet der de aller aller fleste mennesker i verden bor er det ikke så mange slepekroker å se på personbiler lenger. De fleste av oss har det fordi "vi har alltid ahtt det" og det er "kjekt å ha". Omtrent like nødvendig som 4WD. Noen få må ha det, men de fleste av oss trenger det egentlig ikke. (Jeg har selv funnet ut at 4WD er veldig behagelig for min egen del i et par situasjoner, men jeg må strengt tatt ikke ha det.)