Tak for svar allesammen.
Jeg har kontaktet værkstedet i dag og fået at vide at der står "check the normal chargeing port" og check stikforbindelser, så jeg prøver lige at få det gjort...værkstedet have forbindelsesstikket skilt af, da de kiggede på den første gang.
Nogen som har et forslag til den letteste måde at rense forbindelsesstikket til bilen?
Jeg har selv været med til at lave stikforbindelserne da vi satte ladeboksen op, så jeg er sikker på at der er en solid jordforbindelse.
Jeg kan se at de har udskiftet batteriet med et nyt - det gamle havde to kollapsede celler sagde de hos værkstedet. Det viser ca 13v når bilen er tændt og ca 14 når jeg bruger viskerne, så det er fint.
Jeg har en fornemmelse af at Nissan Danmark ikke er særligt erfarne med leafen og det virker nogle gange lidt som om man selv skal komme med forslag til løsninger på eventuelle problemer - Ser ud til at erfaringen er større i Norge, hvor det er mere almindeligt at servicere elbiler...i heldige asener
Jeg har kontaktet værkstedet i dag og fået at vide at der står "check the normal chargeing port" og check stikforbindelser, så jeg prøver lige at få det gjort...værkstedet have forbindelsesstikket skilt af, da de kiggede på den første gang.
Nogen som har et forslag til den letteste måde at rense forbindelsesstikket til bilen?
Jeg har selv været med til at lave stikforbindelserne da vi satte ladeboksen op, så jeg er sikker på at der er en solid jordforbindelse.
Jeg kan se at de har udskiftet batteriet med et nyt - det gamle havde to kollapsede celler sagde de hos værkstedet. Det viser ca 13v når bilen er tændt og ca 14 når jeg bruger viskerne, så det er fint.
Jeg har en fornemmelse af at Nissan Danmark ikke er særligt erfarne med leafen og det virker nogle gange lidt som om man selv skal komme med forslag til løsninger på eventuelle problemer - Ser ud til at erfaringen er større i Norge, hvor det er mere almindeligt at servicere elbiler...i heldige asener