Har samme problem selv. Den har stått på verksted nå i 1mnd. Leverer kun kald luft.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Orbit på torsdag 07. september 2017, klokken 19:38
Det har vært enkelte problemer med ventiler i kjøle-/varmesløyfen som ikke åpner/lukker som de skal. En sjekk på verksted vil raskt kunne diagnostisere dette.
Sitat fra: Orbit på tirsdag 11. april 2017, klokken 09:39
Er du klar over at du må låse igjen dekselet på ladestolpene i Oslo (de av gammel type med Schuko) før det blir strøm i kontakten?
Sitat fra: Ingeniøren på tirsdag 11. april 2017, klokken 09:18Sitat fra: Snorre på mandag 10. april 2017, klokken 19:42
Ladekladden min er helt dau etter 6mnd med bilen. Noen som har lignende erfaringer?
Enten så virker den eller ikke. Er den brukt ute kan de vær vann som har trengt inn. Gå der du kjøpte den å få en ny !
Sitat fra: Orbit på torsdag 06. april 2017, klokken 14:59
Sommerdekkene er asymmetriske i forhold til inn/utside (det bredeste dreneringssporet skal være ytterst), men ikke rulleretning. Det er derfor ikke noe spesifikt venstre-/høyrehjul. [Eldre i3 har høyre/venstre felg, og da spiller det en rolle hvilket hjul som monteres hvor]. Du kan derfor sette hjulene på fritt valgt side (men må ta hensyn til foran/bak slik du allerede har nevnt).
Vinterdekkene har retningsbestemt mønster for rulleretning, men ikke spesifikk inn-/utside. Siden alle 4x har samme dimensjon, kan du rotere hjul foran/bak for å fordele slitasje [men ikke bytte side uten å ta de av felgen].
Dette betyr dette at så lenge du har riktig dimensjon (både sommer- og vinterdekk), så er det bare en dekkvariant å ta hensyn til ved bestilling.
Sitat fra: jcnorway på fredag 17. mars 2017, klokken 14:53
Har til gode å prøvekjøre, men skal prøvekjøre en Hyundai Ioniq i helgen og en BMW i3 FC helgen etter.
I følge forhandler kan BMW i3 kan leveres siste halvdel av mai og Hyundai Ioniq i løpet av juli. Tatt i betrakning dette, samt at det skiller 32 000 kr mellom BMW i3 94Ah FC og Hyundai Ioniq Electric m/ALT utstyr og vinterhjul i favør Hyundai Ioniq - hva ville du valgt?
Basert på hva jeg har lest meg opp på, samt sett på Youtube, så er BMW i3 en MYE morsommere bil å kjøre. Samtidig er det mye positivt å lese/se om Ioniq også, i tillegg til at den praktiske biten med denne bilen i forhold til f.eks. bakseteplass, bagasjeromsplass osv. gir ekstra pluss i forhold til i3.
På en måte så heller hjertet litt mot i3, men samtidig så sier den fornuftige stemmen i meg at Ioniq er et bedre valg... What to do...
Mulig svaret gir seg selv siden jeg poster på BMW-delen av forumet, men har såpass tro på BMW-folket her at jeg tror det går an å få noen gode tanker og mer eller mindre nøytrale vurderinger av disse to opp mot hverandre
Sitat fra: jcnorway på lørdag 11. mars 2017, klokken 15:52
Har nettopp kommet hjem etter å ha sett på bilen hos forhandler. Ble litt i tvil på utvendig fargevalg. Fruen vil helst ikke ha "fluid black". Så også en hvit, en protonic blue og en grå versjon. Foreløpig holder man dørene åpne for protonic blue og mineral grey. Noen som har råd om fargevalg? Har grå bil idag så spørsmålet er vel om man skal kaste seg ut i en helt annen farge eller ikke...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sitat fra: Engevi på fredag 03. mars 2017, klokken 13:37
Begrensning er 50Kw