Jeg har bare gode erfaringer med Nokian dekk (type Black og Hakka.). På andre biler enn i3 riktignok.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Usikker på detta på tirsdag 11. oktober 2016, klokken 14:35Du forteller bilen at dette er korrekt trykk, og så sier den fra hvis det faller.
La om til vinterdekk idag og fikk da varseltrekant og beskjed om å "tilbakestille" lufttrykket i dekkene.
Gikk inn på kjøretøystatus mens bilen stod parkert - trykket på reset og fikk beskjed om å kjøre.
Da fikk jeg en prosenttelling etterhvert som jeg dro igang etter et km eller så var "alt ok".
Noen som vet hva som faktisk skjedde her? Optimaliserer bilen dekktrykket automatisk?
Går da ut ifra at bilen sier ifra om trykket i et av dekkene skulle falle under hva som er optimalt?
Sitat fra: hELgenen på søndag 02. oktober 2016, klokken 09:00
en eller annen ukjent faktor X (kanskje jeg lå bak en lastebil i en lengre strekning i går??) påvirker forbruket mye, mye mer enn jeg hadde forestilt meg.
Sitat fra: Rayray på torsdag 29. september 2016, klokken 18:21
Flaske vin ved henting av bil har jeg aldri opplevd..
Sitat fra: Amigakongen på fredag 16. september 2016, klokken 19:39Min to uker gamle skrur ikke av radio når man åpner døra. Som sikkert er praktisk hvis man bare skal slippe av noen som sitter i baksetet og ellers ikke kommer seg ut. Men stort sett er det bare irriterende. Burde vært mulig å velge uten å manuelt modde software.
Er det meg eller er idrive hjulet blitt større, og knappene flatere?
Når man setter bilen i revers, så går høyre speil nedover. Hakke merket slikt på den gamle.
Radioen slår seg av når man lukker opp døra. Det gjør den ikke på den gamle.
Fant ut at jeg kan se batterinivå i displayet(der hvor man kan velge temp, km, forbruk etc.).
Sitat fra: ApeX på onsdag 14. september 2016, klokken 15:24Sitat fra: Sør på onsdag 14. september 2016, klokken 14:58
Hei. Da ser det ut til å bli kjøp av i3 på meg i løpet av uken. Lurte bare litt på pris og eventuelt forhandlingsrom der. Har tidligere fått beskjed om at de kjører faste priser, ferdig snakka. Er det noe muligheter for å få noe på kjøpet eller andre avtaler? Har fått storkunderabatt via arbeidsgiver, så prisen blir kr 323.212,- for en fully charged edition.
Fantastisk morsom bil å kjøre. Opplever oppriktig kjøreglede i den!
Tror ikke du har noe særlig mer å gå på dersom du allerede har fått storkunderabatten. Jeg fikk også rabatt og endte på 319.256 med Fully Charged + internett. Nå er vel prisen økt med 3.000 kr grunnet at alarm nå er inkludert.
Sitat fra: TM på onsdag 31. august 2016, klokken 17:57Sitat fra: klilleng på onsdag 31. august 2016, klokken 17:19Det skal følge med en standard ladekabel for 230V. Den er justerbar opp til 10A max. I tillegg skal det følge med en Type2-Type2 kabel. Den skal støtte 16A 3-fas, men sideb i3 også støtter 1-fas 32A, så vil det nok være en 3-fas 32A kabel. Jeg har hørt at kabelen skal være klar i uke 36, så inntil da vil bilen leveres med 1-fas 32A type 2 kabel som vil. byttes kostnadsfritt til 3-fas når den foreligger.
Hvilke kabler skal egentlig følge med (når man bestiller Fully Charged med "alt") ?
Sitat fra: rth på torsdag 18. august 2016, klokken 09:09
Er det flere som opplever at rekkevidden faktisk er bedre etter ett par år enn da bilen var ny? I dag har kona kjørt 90km med en rest på 50,5%. Bilen har nå snart gått 60 000km. Må si jeg er positivt overrasket over batteriene.