Sendte klage til Møller, fikk dette til svar i går:
Hei xxxx!
Vedrørende din henvendelse.
Vi har fått flere henvendelser fra Car-Net brukere at de får denne feilmeldingen,
vi venter fremdeles på tilbakemelding fra Car-Net teamet i Tyskland på hva som er
årsaken til dette.
Vi vet at de jobber på spreng der for å rette feilen som har forekommet.
Vi ber deg derfor avvente noen dager, dersom feilmeldingen fremdeles forekommer til
mandagen, vil vi eskalere saken videre til teamet i Tyskland, slik at de kan se på
dette.
Vi håper imidlertid at de vil klare å løse denne systemfeilen.
Vi beklager dette!
Vennlig hilsen / Best regards
Lise Nicole Wold
Customer Care/Kundehenvendelser
Hei xxxx!
Vedrørende din henvendelse.
Vi har fått flere henvendelser fra Car-Net brukere at de får denne feilmeldingen,
vi venter fremdeles på tilbakemelding fra Car-Net teamet i Tyskland på hva som er
årsaken til dette.
Vi vet at de jobber på spreng der for å rette feilen som har forekommet.
Vi ber deg derfor avvente noen dager, dersom feilmeldingen fremdeles forekommer til
mandagen, vil vi eskalere saken videre til teamet i Tyskland, slik at de kan se på
dette.
Vi håper imidlertid at de vil klare å løse denne systemfeilen.
Vi beklager dette!
Vennlig hilsen / Best regards
Lise Nicole Wold
Customer Care/Kundehenvendelser