Byttet fordi jeg i utgangspunktet ikke hadde behov for stor bil men jeg hadde veldig lyst på en Tesla så den ble nå engang bestilt. Det ble en "been there, done that" greie etterhvert og når jeg nå har solgt Teslaen og bestilt en e-tron så får jeg en splitter ny bil bedre tilpasset mitt bruk og behov (kjører 20-25 km på en normal dag, sitter som regel alene i bilen og tar fly når jeg først skal på tur/ferie) i tillegg til at jeg sitter igjen med en god del penger som jeg legger i ny bil til dama (en hvit Mazda CX-3 som hentes på tirsdag).
Jeg har forsåvidt hatt lite problemer med Teslaen i min eietid men det er litt bekymringsverdig at det nå er 4 måneders ventetid på service/utbedring av garantisaker. Det er mange andre som har hatt større problemer enn meg med sine biler men vi får nå se åssen tidens tann påvirker Model S når de får noen flere år og kilometer på baken. Tesla ordner opp men det koster meg en arbeidsdag hver gang jeg må innom Tesla i Drammen så tenkte at tiden var inne for et bytte. Jeg "klarer" heller aldri å beholde en bil over lengre tid for det er jo selvfølgelig alltid moro med noe nytt!
PS: Jeg ser du tidligere har nevnt tanken på nye fjærer. Dette er noe jeg selv vil vurdere. Har du konkludert med noe eller gjort noe?
Jeg har forsåvidt hatt lite problemer med Teslaen i min eietid men det er litt bekymringsverdig at det nå er 4 måneders ventetid på service/utbedring av garantisaker. Det er mange andre som har hatt større problemer enn meg med sine biler men vi får nå se åssen tidens tann påvirker Model S når de får noen flere år og kilometer på baken. Tesla ordner opp men det koster meg en arbeidsdag hver gang jeg må innom Tesla i Drammen så tenkte at tiden var inne for et bytte. Jeg "klarer" heller aldri å beholde en bil over lengre tid for det er jo selvfølgelig alltid moro med noe nytt!
PS: Jeg ser du tidligere har nevnt tanken på nye fjærer. Dette er noe jeg selv vil vurdere. Har du konkludert med noe eller gjort noe?