Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - glibbe

#1
Carwing / Sv: Nissan Connect EV
fredag 29. januar 2016, klokken 13:36
Samme problem, venter på oppgradering av software i bilen (ny 2016) eneste plass jeg finner å skrive epost er eposten min for langt til å taste inn... håper dette blir bra når de blir ferdige
#2
Leaf 2010-2017 / Sv: Hva betaler du for forsikring av Leafen?
fredag 29. januar 2016, klokken 09:20
Storebrand - 3575,-
#3
Carwing / Sv: Praktisk info om Nissan Connect
fredag 29. januar 2016, klokken 09:19
Jeg fikk kontakt med bilen min de første to dager, etter det har den vært uten kontakt - forhandler sir at jeg får innkalling når ny oppgradering er klar, dumt de ikke klarer dette remote fra Nissan.

Men i Nissan You står det du må logge inn på bilen, det eneste sted jeg finner som ikke matcher beskrivelsen helt er e-postvarslinger - men brukernavnet mitt er for langt :( bilen er jeg strålendes fornøyd med, men siden jeg selv jobber med it er jeg veldig lite imponert over både system hastighet på app, og at dette ikke var klart til bilen ble lansert...
#4
Fikk i øvrigt dette svaret idag etter jeg lurte på deres trege backend.

I want to inform you that he have found a fault in the software in the head unit on the Nissan Leaf 2016. We are working hard to get this fixed as soon as possible. You will be contacted as soon as the case is solved and for a update of the software.

We are sorry for the inconvenience this causes.

We are working hard to make the app more user friendly and faster.
#5
Leaf 2010-2017 / Sv: Levering av nye Leaf
fredag 22. januar 2016, klokken 11:28
hentet min fredag siste uke, men skal tilbake å få system oppdatering som skal kommer ut idag 22. januar. Fungerer i øvrigt helt fint bortset fra den ikke har forbindelse til Connect
#6
For at få ladet på Clever i DK må du kjøpe på forhånd kontantkort som du får tilsendt i posten ca en uke etter bestilling

https://shop.clever.dk/solutions.aspx#international
#7
Langkjøring med 24 / 30 kWt batteri / Sv: Rekkevidde 30 kWh Leaf
fredag 22. januar 2016, klokken 11:17
rekkevidde på nye leaf har for meg vært ca 130 km i minus 20 grader.
#8
Leaf 2010-2017 / Sv: DAB på ny 2016 Leaf
fredag 22. januar 2016, klokken 11:15
har fått min 2016 leaf, det står bare artist, program og ikke noe mer fancy på radioen
#9
Fikk min nye LEAF 2016 fredag siste uke, men de stoppet visst nok utlevering etter min (jeg var nummer 3), med melding om at jeg skulle tilbake å få oppgradert etter 22. januar - appen fungerte overraskende de første to dager, men bilen har vært "uten tjeneste" siden søndag. Eneste ulempe for meg er at jeg ikke får opp ladestasjoner, og kan ikke bruke appen.

Ellers veldig godt fornøyd med nye leaf :)
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA