Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Klipragutt

#1
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Thule takstativ PHEV Outlander
lørdag 18. februar 2017, klokken 13:07
Originalt = Thule,  hos merkeforhandler, kr 1875,-. 2016 mod. Ut med plastpropper og inn med "pinner"
i fot på lastestativet. Klemfunksjon på utsiden av railen. Sitter som støpt.
#2
Hva slags info kommer på skjermen ved bruk av handsfree etter at blåstriper er fikset ?
Fikk tilbake bil fra service uten at dette var i orden. Mekaniker kjente ikke til noen løsning (merkeverkst !) Kan det legges ut bilde som viser slik det skal være.
#3
Mitsubishi Outl. PH / Sv: PHEV 2016, start av forvarmer fra nøkkel
lørdag 12. november 2016, klokken 21:02
Har du foto som viser dette ?
#4
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ryggelys
fredag 24. juni 2016, klokken 11:21
Biler med høyreratt har ryggelyset på venstre side - http://www.mitsubishi-cars.co.uk/outlander/explore-phev.aspx
har prøvd å finne dette på ebay uten hell.
Noen som har et tips - utenom en Londontur !
#5
Tur med tilhenger, ca 1000 kg.

Sørget for å ha 1/4 batterinivå i rest til test i lang og seig motbakke.

Kjørte godt inn i bakken på øko - og rein batteridrift. Kopler ut øko - motor kopler inn umiddelbart.  Kopler så inn øko på nytt - motor kutter umiddelbart og jeg er tilbake på rein batteridrift. Fart forsøkt holdt  på 70 km/t hele tiden.

Kan det bli bedre ?

#6
Forskjellen merkes ved bruk av gasspedeal - utrolig forskjell å ha eco på/av i så like pådrag som mulig.
#7
Første test med "dreambox" er gjennomført.
Montering nesten best for "barnearbeid" - utrolig trangt og krøbelt.

Eco  innkoplet. Nesten som elbil. Gass nesten i bunn før motor kopler inn. Charge og regen virker som normalt. Varme/vent på og virker ikke inn.

Eco utkoplet - motor kopler fort inn ved pådrag - som normalt.

Dette ser bra ut.
#8
Da er utstyr fra vtechtuning. bekreftet undervegs  i posten.
Har kjørt med trimboks fra samme leverandør i 2 x ASX i ca fem år uten problemer.
De- og remontert ifm service - så enkelt at selv far kan.
#9
Mitsubishi Outl. PH / Info fra forhandler
lørdag 02. april 2016, klokken 13:05
Har mottatt epost med info

Lær om de tre forskjellige kjøremodusene, se hvordan du kan forhåndsprogrammere temperaturen i kupéen og aktivere den oppvarmede frontruten hjemmefra, hvor lett det er å parkere med PHEVs rattbetjente 360-graders kamera, få et innblikk i teknologi som adaptiv cruise control, frontkollisjonsvarsel og filskiftevarsler samt hvordan Super All Wheel Control sikrer fast veigrep, solid stabilitet og imponerende kjøreegenskaper.



Videoene tar for seg temaene:

1.Super All-Wheel Control

2.Kjøremodus: Helelektrisk

3.Kjøremodus: Seriehybrid

4.Kjøremodus: Parallellhybrid

5.Mitsubishi Remote og Forhåndsoppvarming

6.Frontkollisjonsvarsel

7.Adaptive Cruise Control

8.Filskiftevarsler

9.Rattbetjent 360-graders kamera



Trykk på link:

http://www.mitsubishi-motors.no/teknologi-video/#!



#10
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
onsdag 06. januar 2016, klokken 09:24
Mitsubishi i Sverige har Vision ledbar som første tilleggsutstyr etter ladekabler.[url]http://mitsubishimotors.se/bilar/outlander-phev-2015#!tillbehor
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA