Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Karl Naust

#1
Mitsubishi Outl. PH / Sv: PHEV 2016, start av forvarmer fra nøkkel
onsdag 24. februar 2016, klokken 22:30
Skal tru om ein kan kjøpe ein 2016 nøkkel frå forhandlar og bruke den på 2014/2015, nokon som har sjekka det?
#2
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
lørdag 13. februar 2016, klokken 20:10
Hei. Eg er veldig fornøgd. Har ikkje fått testa ut skikkelig, men føler ikkje at eg blir blenda. Ja, vegen blir lyst opp rett framfor meg. Men det viktigaste er at eg får skikkelig lys ut i sidene samt god spoteffekt. Har ein plan om å måle lumen med og uten ledbar i avstand framfor og side berre eg får tid ein kveld.

#3
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
søndag 24. januar 2016, klokken 09:38
flott hrl
#4
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
lørdag 23. januar 2016, klokken 21:40
Eg er einig om at det ikkje er optimalt med å ha lyset så lavt under skiltet. Men eg synest det ser greit og diskret ut, skal vere lett å montere der. Til sjuande og sist er det viktigaste at eg får god spredning i side for å lyse opp grøft og tilstøtande område. Eg kjem frå Nordfjord, og kan av og til få hjarte i halsen av kor nær eg har vore å få hjort inn over panseret. Ei heller kjøyre eg rally, men føler meg bedre med å få lys i sidene.

Grøftelys er sjølvsagt for kortlysande. Kanskje eg og skal bytte til xeneon-kit til daglig bruk... Led-bar blir uten brytar i kupe då dette krevde mykje arbeid for å strekke kabel. Forhandlaren må då ta av venstre forskjem for å bore seg gjennom brannvegg nederst. Tanken er at eg går under panseret for å slå på led bar når eg skal over fjellet. (Den er sjølvsagt kobla til langlys via rele som vanlig) Alternativt strekk eg berre kabel inn døropninga og monterar brytar slik.

Tidsbruk totalt for å strekke kabel frå 12v i bagasjerom og fram samt koble klar til lys var 1,5-2 timar. Han brukte berre ein time ekstra for å montere led bar sidan mesteparten av framskjerm/støtfangar blir tatt av under kabelstrekking. Så omlag tre timar totalt. 1000kr timen omlag.

HRL: korleis gjorde du det med kabelstrekking forresten? takk for bilete av lys, kan du legge med bilde frå under panseret også? :)

EDIT: eg ser no at det ikkje er nødvendig å strekke ny kabel, i allefall slik eg tolka videoen. Når eg monterte xenonkit for nokon år sidan måtte eg lage ny strømforsyning, men fint om ein slepp det no.

mvh

K

#5
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
lørdag 23. januar 2016, klokken 11:15
hei
Kva kosta Xenonkit, og kvar kjøpte du det? Har du bilete er det og topp
#6
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
onsdag 20. januar 2016, klokken 22:36
Då har ledbaren min komt frå USA.

Den ser bra ut, men er ikkje prøvd endå. Eg har berre prøvemontert der eg vil ha den. Synest det såg bra og relativt nøytralt ut, men var litt trangt inne i opninga. Kan bli eit problem med brakettane. Nå skal eg bestille time og få montert. Kjem tilbake med erfaringar og bilete.


http://www.ebay.com/itm/171521055724?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


mvh
#7
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Regenerering av el på PHEV
fredag 15. januar 2016, klokken 16:59
På veg frå Bergen til Stavanger er det fleire undersjøiske tunellar. På veg inn i tunellen var eg så godt som tom på batteriet, regenerete heile vegen ned fordi bilen framfor kjaurde seint. Då kunne eg kjøyre omlag halve tunellen opp før ICE starta. Då var det kaldt, - 2 til 3 grader. Ved 20 grader er batteriet meir effektivt, og regenerering er meir effektivt. Det gjer ein forskjell, ved små bidrag.

Men ein kan nok ikkje gå av med pensjon etter ei regenereringsøkt  :)
#8
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
mandag 04. januar 2016, klokken 22:18
Eg skreiv feil på sist innlegg. Eg har avtalt å momtere under skiltet. Då blir de fint inne i trimmen. Han på motorforum har laga ein brakett for å feste i stålrøret over denne opninga. Dei hadde sju toms led Dei kunne montere. 6k pr stk. Då prøve eg heller med billig frå ebay. 

Velig hyggelig og hjelpevillig fyr på motorforum
#9
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
mandag 04. januar 2016, klokken 22:13
Dette ser bra ut. Eg har bestilt 20toms led bar frå USA. Har avtale med motorforum i Bergen om å få strekt kabling og montere der du har planlagt. Skal legge ut bilder når dette er gjort. Estimert tidsbruk er tre timar. Då er det ikkje brytar inn i kupé. Dette er ein stor jobb der han måtte tatt av venstre forskjerm og bore seg gjennom for å så demontere mykje trim for å fa kabel gjennom. Har heller brytar i motorrom så får eg skru på når eg skal over fjellet.
#10
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ryggelys
mandag 04. januar 2016, klokken 22:05
Eg har bestilt led på ebay. Bak skal dette være lett å montere. Framme får eg motor forum på Kråkenes til å strekke kabel og montering av led bar. Skal legge ut bilete og erfaring når dette er gjort.

Pris på montering er omlag 3000.  Dette synest eg høyrest bra ut.
#11
Mitsubishi Outl. PH / Sv: "Outlander" på panser
mandag 28. desember 2015, klokken 23:59
Takk for den ;)

no fekk eg ny utgift. Plastidip på felgane blei enormt stilig. Korleis toler desse å bli brukt?
#12
Mitsubishi Outl. PH / Sv: Ekstralys på PHEV
mandag 28. desember 2015, klokken 23:50
Eg har sett på å motere lysplanke i nederste opninga på PHEVen. type
http://www.amazon.com/gp/product/B00K73X020?keywords=cree%2020%20inch%20led%20light%20bar&qid=1451331423&ref_=sr_1_4&refinements=p_n_shipping_option-bin%3A3242350011&s=automotive&sr=1-4

Desse er kraftige og billige, men skal i utgangspunktet vere partall som du seier. alternativ kan ein kjøpe to 7 toms. Mykje lys i dei og, eg tenker å kjøpe "flood" som sprer betre en spot. Eg har planlagt å få forhandlar til å trekke kabel. Tenker at det er meir viktig med balansert anlegg en på min gamle x-trail.

innfesting er litt tricky. Har du tenkt noko på dette?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA