Har hatt en sak gående hos Tesla en stund.
Mitt modem vil ikke koble seg opp igjen ved kryssing av landegrense, eller hvis signalet blir borte en stund. De har testet modemet både når det har virker og vært "ute av drift".
Her er siste melding:
Det du opplever med modemet ditt er en kjent sak. Og det jobbes som sagt med dette.
Dette vil bli fikset via programvare som kommer etterhvert, det vil derfor ikke være nødvendig å bytte modem.
Inntil denne programvaren kommer, uvisst når, må du resette skjermen hver gang du mister signalet. Alternativt har vi fått tilbakemelding om at ved å skru av og på Wifi kan hjelpe innimellom, slik at du ikke trenger å resette skjermen hele tiden.
Var akkurat i Sverige og måtte ta en omstart i Åre for å få tilbake signalet.
Vi får håpe de finner ut av det snart.
Mitt modem vil ikke koble seg opp igjen ved kryssing av landegrense, eller hvis signalet blir borte en stund. De har testet modemet både når det har virker og vært "ute av drift".
Her er siste melding:
Det du opplever med modemet ditt er en kjent sak. Og det jobbes som sagt med dette.
Dette vil bli fikset via programvare som kommer etterhvert, det vil derfor ikke være nødvendig å bytte modem.
Inntil denne programvaren kommer, uvisst når, må du resette skjermen hver gang du mister signalet. Alternativt har vi fått tilbakemelding om at ved å skru av og på Wifi kan hjelpe innimellom, slik at du ikke trenger å resette skjermen hele tiden.
Var akkurat i Sverige og måtte ta en omstart i Åre for å få tilbake signalet.
Vi får håpe de finner ut av det snart.
![Blunker ;)](https://elbilforum.no/Smileys/default/wink.gif)