Rekkevidde vinter
L60 med 60 LFP batteri oppnådde 262 km. Temperatur var 18 kalde minus, med klimaanlegget satt på 24 grader. Bilen var nedkjølt i 6 timer før start. Når det gjelder mistet rekkevidde fra oppgitt rekkevidde som er 525 km så mistet Onvoen 37,74 % Det høres mye ut men CLTC er vel et sted mellom 15 og 25 prosent mer positiv enn vår WLTP og vant testen på dette området. 37.74 minus 15 blir 22,74 % til 12,74. Som jeg mener er sensasjonelt bra til å være lfp som før var 30 % dårligere enn vanlige batterier. Så bilen trenger vel egentlig ikke noe større batteri med så bra resultat.
Men lade hastigheten var på 60 kwh i -15 uten oppvarming først. Der kom de sist, var vel ingen andre med lfp der, og de andre oppnådde 100 kwh.
https://www.youtube.com/watch?v=d3k8XlqAwqM
https://www.youtube.com/watch?v=FKykOUkRCho
L60 med 60 LFP batteri oppnådde 262 km. Temperatur var 18 kalde minus, med klimaanlegget satt på 24 grader. Bilen var nedkjølt i 6 timer før start. Når det gjelder mistet rekkevidde fra oppgitt rekkevidde som er 525 km så mistet Onvoen 37,74 % Det høres mye ut men CLTC er vel et sted mellom 15 og 25 prosent mer positiv enn vår WLTP og vant testen på dette området. 37.74 minus 15 blir 22,74 % til 12,74. Som jeg mener er sensasjonelt bra til å være lfp som før var 30 % dårligere enn vanlige batterier. Så bilen trenger vel egentlig ikke noe større batteri med så bra resultat.
Men lade hastigheten var på 60 kwh i -15 uten oppvarming først. Der kom de sist, var vel ingen andre med lfp der, og de andre oppnådde 100 kwh.
https://www.youtube.com/watch?v=d3k8XlqAwqM
https://www.youtube.com/watch?v=FKykOUkRCho
