Det som skuffer her er ytelse, var ikke rare oppgradering av motor.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: JorgenM på fredag 13. mai 2016, klokken 20:24
Passerer 40 dette året, så er vel akkurat i rette alderen, men har ikke tenkt på den koblingen før du nevner det
Så i3 med disse er Ninja Turtles-edition.
Hvit i3 er Stormtrooper-edition.
Jeg har bare en grå i3...
Sitat fra: JorgenM på fredag 13. mai 2016, klokken 15:35
Kumlokkene? ugh...
20"-erne er vel like også
Sitat fra: Mr.Zero på onsdag 04. mai 2016, klokken 23:33
Da burde dere prøve en trilling...
Sitat fra: eirikjac på onsdag 04. mai 2016, klokken 19:54
Kjører daglig i 110 på E18 og synes bilen er litt nervøs i høye hastigheter, og skuffende følsom for vind. Merker det godt når jeg kjører forbi trailere også.
Sitat fra: turfsurf på onsdag 04. mai 2016, klokken 14:15
Den oppfører seg helt fint på motorvei, litt følsom for vind er vel det værste, i tillegg til hjulstøyen. Håper det kommer sommerdekk fra en annen leverandør snart.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sitat fra: JorgenM på tirsdag 09. februar 2016, klokken 21:24
Bare noe jeg og en kompis diskuterte...
Siden i3 (og andre elbiler) har trinnløse girkasser, kan de da kjøre like fort i reversj som forover?
Sitat fra: LMOR på onsdag 27. januar 2016, klokken 17:37
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,15130.msg233386.html#msg233386
Sitat fra: bromm på tirsdag 26. januar 2016, klokken 10:04Sitat fra: leitom på tirsdag 26. januar 2016, klokken 09:46Nei, batteripakken er den samme på begge. Men REx har som kjent en 2-sylindret bensinmotor med generator som kan lade batteripakken. Og siden alt mikk-makket med denne motoren tar veldig mye plass, så har de tatt bort varmepumen på REx-utgaven (bensintanken er plassert der hvor mye av de ulike komponenetene for varmepumpeanlegget står). Begge har 1kW varme-element i batteripakken, men REx-utgaven ser ut (ifølge amerikanske rapporter), til å bruke mye lengre tid for å få effekt ut av forvarmingen.
Så BMW har laget to forskjellige batteripakker avhengig av rex/bev?
Det er langt i fra rasjonelt!