Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - julz83

#1
Kjøpe elbil? / Feil med nyelbil
onsdag 16. september 2015, klokken 22:17
Hei..
Jeg trenger råd her.. vi har kjøpt oss en ny Ford Focus elbil. .vi lekte den veldig godt, etter bestilling av den El focus vi ventet på noen dager..så kom den 5 dager etterpå..vi hetet den hos bil forhandler. .første dagen gikk veldig bra,  men den andre dagen vil den ikke starte..vi send melding til bil forhandler at bilen vil ikke starte og fik beskjed om å  ringe et telefonnummer som står foran bilen..vi ringt og vi fant ut at det var veihjelp. .flere timer senere kommer veihjelp hjem til oss og fan fikk ikke til å starte bilen heller så han tok bilen tilbake til der vi har kjøpt den..han bilselger fortalte oss at dem fant ikke hva som er feil med bilen og trenger mer tid..kanskje dem må skifte motor på den...men her kommer spørsmålet mitt. .kan vi bruke angreretten på denne situasjonen?  Vi vil ikke ha bil som er allerede må fikse bare en dag etter vi har brukt den....hjelp oss...
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA