Hei..
Jeg trenger råd her.. vi har kjøpt oss en ny Ford Focus elbil. .vi lekte den veldig godt, etter bestilling av den El focus vi ventet på noen dager..så kom den 5 dager etterpå..vi hetet den hos bil forhandler. .første dagen gikk veldig bra, men den andre dagen vil den ikke starte..vi send melding til bil forhandler at bilen vil ikke starte og fik beskjed om å ringe et telefonnummer som står foran bilen..vi ringt og vi fant ut at det var veihjelp. .flere timer senere kommer veihjelp hjem til oss og fan fikk ikke til å starte bilen heller så han tok bilen tilbake til der vi har kjøpt den..han bilselger fortalte oss at dem fant ikke hva som er feil med bilen og trenger mer tid..kanskje dem må skifte motor på den...men her kommer spørsmålet mitt. .kan vi bruke angreretten på denne situasjonen? Vi vil ikke ha bil som er allerede må fikse bare en dag etter vi har brukt den....hjelp oss...
Jeg trenger råd her.. vi har kjøpt oss en ny Ford Focus elbil. .vi lekte den veldig godt, etter bestilling av den El focus vi ventet på noen dager..så kom den 5 dager etterpå..vi hetet den hos bil forhandler. .første dagen gikk veldig bra, men den andre dagen vil den ikke starte..vi send melding til bil forhandler at bilen vil ikke starte og fik beskjed om å ringe et telefonnummer som står foran bilen..vi ringt og vi fant ut at det var veihjelp. .flere timer senere kommer veihjelp hjem til oss og fan fikk ikke til å starte bilen heller så han tok bilen tilbake til der vi har kjøpt den..han bilselger fortalte oss at dem fant ikke hva som er feil med bilen og trenger mer tid..kanskje dem må skifte motor på den...men her kommer spørsmålet mitt. .kan vi bruke angreretten på denne situasjonen? Vi vil ikke ha bil som er allerede må fikse bare en dag etter vi har brukt den....hjelp oss...