Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - OddAxel

#1
e-up! / Sv: Problemer med lading
onsdag 23. september 2015, klokken 18:04
Oppdatering: Jeg har lånekabel på tredje dagen, og opplever ingen problemer!:-)
#2
e-up! / Sv: Problemer med lading
lørdag 05. september 2015, klokken 11:15
Hei ElBergen.

Jeg opplever akkurat samme feilen som deg, men gjorde det også før oppgraderinger.

Jeg fikk time hos Møller, og pga den feilen du beskriver, foretok de oppdateringer på div ting, bla styreenhet osv.

I dag, tre dager senere, har laderen "slått ut" tre ganger allerede og ny time på møller er bestilt. Jeg hadde lest denne tråden før mitt første verkstedbesøk, så jeg "foreslo" for de at det er problemer med laderen. Dette nektet de for, og de ville heller ikke gi meg lånekabel.

Har du fikset problemet ditt, eller har andre som har hatt dette problemet fått det fikset?

Min er også blant de første som ble levert.
#3
e-up! / Sv: Car-Net "Ingen data tilgjengelig"
torsdag 03. september 2015, klokken 00:39
Hei,

Har nå forsøkt tipset fra den tråden, men det virker ikke :(

For å sammenfatte min situasjon:

På nettet: Alt fungerer
På appen: får logget meg inn, står riktig bilnavn øverst, men nederst står det bare "ingen data tilgjengelig". Får ikke gjort noe annet i det vinduet enn å logge meg ut.
#4
e-up! / Sv: Car Net
torsdag 03. september 2015, klokken 00:38
Forsøkte tipset i den vedlagte tråden, men appen min virker alikevel ikke.
#5
e-up! / Sv: Car Net
onsdag 02. september 2015, klokken 18:34
Funker helt fint på min PÅ NETTET, men på appen står det bare "ingen data tilgjengelig"
#6
e-up! / Sv: Car-Net "Ingen data tilgjengelig"
torsdag 27. august 2015, klokken 18:32
Har forsøkt det, men fungerer ikke.

Er jo veldig merkelig, ettersom det er (tilnærmet) null problemer hvis jeg går inn via nettleser!
#7
e-up! / Car-Net "Ingen data tilgjengelig"
torsdag 27. august 2015, klokken 12:34
Hei!

Jeg har en iPhone som jeg har lastet ned Car-Net appen til.

Problemet er bare at når jeg logger meg på, står det kun "ingen data tilgjengelig". Jeg ser at den angir riktig bil i toppen av appen, og i tillegg blir alt registrert hvis jeg logger meg på via nettleser. Noen som opplever det samme?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA