Bil rygget på meg, forsikringssak. Er det ok å bruke et lokalt karosseriverksted (Sarpsborg), eller bør/må den til Drammen? Deformering av panser og sprekk i lakken. Erfaringer?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: krl på søndag 12. juni 2016, klokken 10:31
Prøv med en annen UMC hvis du har mulighet til å låne av noen.. Dersom bilen lader greit da, så er UMC-en defekt. Men vær forberedt på spørsmål som "har du brukt skjøteledning", "lader du i regnvær" etc. når du leverer den på reklamasjon...
Sitat fra: terhalbo på mandag 25. april 2016, klokken 21:30
Betviler vel ikke teslas kundeservice når de først har påbegynnt servicen, det er vel heller det at de ikke ringer tilbake når man har problemer å da ønsker å kontakte dem. Er vel snart 1 måned siden jeg ringte 1. gang for å få vurdert en ulyd i forstilling. Har i ettertid ringt 3-4 ganger å hver gang snakket med en utenlansk person som lover at de skal ringe tilbake omgående. Når dette ikke skjer gang etter gang synes jeg det hele minner om en luguber utenlansk internettbutikk. Det er derfor denne delen av teslabåndet som absolutt før forbedres for å sikre fornøyde kunder. Det skal ikke være nødvendig å ringe flere ganger, sende mail, eller kontakt på facebook for å få ordnet servicetime.