Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - el-ole

#1
e-Golf / Sv: Langtur med e-golf
mandag 14. september 2015, klokken 22:36
Den køyrde eg seinast idag, med lastebil, og retur via 570 Masfjorden.
(Bergen-Mongstad-Eivindvik-Hosteland-Masfjorden-Bergen)

Men det vert for langt å køyre via 57, iallefall utan lading. Men det er fint mulig å køyre den vegen med elbil, med hurtigladere i Knarvik, Mongstad og Oppedal. :)

Har fundert på å køyre slik:
Bergen (e39)-(570) Masfjorden FERJE Duesund (570)-(e39) Oppedal FERJE Lavik (e39)-(e39) Førde.
Det er omtrent nøyaktig like langt som Bergen - Førde via E39,
men det er mindre (bratt) stigning. (ein slepp Romarheimsfjellet)
Det er dog også dårlegare veg, smal veg og lokaltrafikk som vil kunne medføre meir ujamn køyring.
Men skal jo køyre ein del mellom Førde og Bergen, så det vert nok ein del forsøk på ulike ruter etterkvart.
#2
e-Golf / Sv: Langtur med e-golf
mandag 14. september 2015, klokken 20:53
Vi lada til 95% på Eid, ingen sakte-lading i Stryn for vår del.
Kjørte i fartsgrensa, bortsett fra tunnelene opp strynefjellet, då hold eg ca 40 km/t, for å spare mest mulig. Fra krysset og bort til "kanten", så holdt det lenge med 25-30 km/t.
Føre og vær, stort sett tørr asfalt, og oppholdsver. Lavandstemperaturer rundt 15 grader og ca 5-8 oppe i fjellet.
Kjørte bilen i "vanlig" modus fram til vi skulle opp strynefjellet.

Elbiltreffet var forøvrig veldig bra for lærekurva mi. Hadde ikkje rekkeviddeangst før, og er ennå meir trygg på at e-golf'en skal ta meg og familien dit vi skulle ønske i framtida og. Må berre planlegge litt meir enn før.

Kommande fredag skal eg førsøke meg på Bergen-Førde, utan ladestopp. Det skulle gå fint, om det ikkje var for alle motbakkene. Så får vi sjå korleis DET går...

:)

Det eg savne mest, er faktisk tilhengerfestet eg hadde på V70'en :-p
#3
e-Golf / Langtur med e-golf
søndag 13. september 2015, klokken 23:08
Eg var til Geiranger på elbil treff siste helga i august.
Der var vi (eg og kona) einaste golf (eller VW).
Turen fra Førde til Geiranger måtte gå via Nordfjordeid. Hurtiglader der, men ikkje i Stryn.
Dessverre måtte vi, pga jobb, reise så seint fra Førde at vi ikkje rakk den siste fredagsferja fra Hellesylt. Dermed vart det ein lengre og BRATT tur fra Nordfjordeid, via Stryn og strynefjellet.
Vi la i vei i godt mot, og utan rekkeviddeangst, fra Førde. Til Eid er der "berre" ca 10 mil, så det er ei ganske smertefri etappe med ein e-golf. Middag medan vi H-lada på eid, før vi la i vei til Stryn.
Ei ganske flat etappe, eigentleg, men med kraftig stigning opp strynefjellet når ein passerer Oppstryn.
Då vi svinga av fra fjellet, og bort/opp mot toppen over Geiranger, hadde vi nesten 0 i rekkevidde. Ved Djupvasshytta stoppa vi, for no hadde vi køyrd i 2-3 km med 0 på rekkeviddemålaren. Ukjende som vi var på vegstrekka, så valgte vi å stoppe på ein oversiktleg stad. Smal, uoversiktleg og svingete veg her.

Elbilforeningen hadde ordna avtale med Falck, så det var ein bil i Geiranger i beredskap for oss som kom med elbil. Etter litt signaljakt (mobiltelefon), så kom eg i kontakt med denne, og han kom etter ca 20 min.
Han kunne no fortelle at det ikkje var langt att til "kanten" og vegen NED til Geiranger. Eg valgte derfor å køyre *sakte* siste biten mot toppen, med Falck rett bak oss.
Vi kom oss over "kneika" og på veg ned mot Geiranger, ca 1,8 mil, så rekupererte vi til 22 km i rekkevidde. Vi gjekk med andre ord ikkje tomme. :) :)

I Geiranger hadde vi ei flott helg, les litt om ulike ting derifrå på elbil.no.
På heimturen skulle eg heilt til Bergen, etter å ha sett kona av heime i Førde.

Dermed vart ladelogistikken slik;
-Geiranger-Sandane, (via Hellesylt-ferja og Eid) med lading ved Sandane senter. ca 25 min lading
-Sandane-Førde, med lading ved Coop Xtra. ca 25 min lading
-Førde-Lavik (Batteriferje Lavik-Oppedal), med lading på kaien på Oppedal. ca 30 min lading
- Oppedal-Knarvik, lading her, pga ingen lademulighet "heime" på hybel i Fyllingsdalen. (oppdaga veka etterpå at det er H-lader i fyllingsdalen). ca 25 min lading
Køyrde 36 mil denne søndagen.

PS: Med Tesla, eller diesel golf, hadde turen vorte ca 2 timer kortere. Men når eg ikkje hadde noko tidspress, så var dette ein fin tur å ta. Anbefaler andre å ta turen til Geiranger, med elbil. Mange ladepunkt i Geiranger.!

Har kjørt litt over 3500 km med elbil, sidan eg vart eigar av e-golf siste veka i juni 2015 :)
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA