Jeg hentet min 85D forrige lørdag og koste meg alle de tre timene det tok å kjøre hjem. Fantastisk bil må jeg si. Smart, intuitiv og en glede å kjøre.
Beklageligvis er det noen bugs som demper gleden noe.
Det drypper vann fra undersiden av dashbordet på pasasjersiden. Ikke store mengder, men nok til at teppet konstant er fuktig. Tesla skal se på saken. Etter 4 dager fikk jeg feilmelding like under hastighets displayet: "Your car needs service". Under sto det: "Your car may not restart". Dette kom og gikk et par ganger. Snakket med Tech support underveis. Jeg var ca 2 timer unna hjemmet og ble anbefalt å dra hjem, så skulle Tesla gjøre fjern-diagnostisering. På vei hjem stoppet vi for litt mat og da ville ikke bilen starte igjen. Tesla ordnet med bergingsbil og leiebil og min bil ble kjørt til Drammen. Skal få den igjen i dag.
Beklageligvis er det noen bugs som demper gleden noe.
Det drypper vann fra undersiden av dashbordet på pasasjersiden. Ikke store mengder, men nok til at teppet konstant er fuktig. Tesla skal se på saken. Etter 4 dager fikk jeg feilmelding like under hastighets displayet: "Your car needs service". Under sto det: "Your car may not restart". Dette kom og gikk et par ganger. Snakket med Tech support underveis. Jeg var ca 2 timer unna hjemmet og ble anbefalt å dra hjem, så skulle Tesla gjøre fjern-diagnostisering. På vei hjem stoppet vi for litt mat og da ville ikke bilen starte igjen. Tesla ordnet med bergingsbil og leiebil og min bil ble kjørt til Drammen. Skal få den igjen i dag.