Er ikkje drosjesjåfør, men har tatt litt drosjer på jobbreiser. Fra S klasse limo til Renault 5 i Azerbaijan. Sistnemte gikk tom for bensin og hadde ingen olje i støtdemperne.
Drosje tar man for å slippe å kjøre selv. Man vil da slappe av. Erfaring er at om man sier man skal til flyplassen, kommer det horn i pannen, og det går unna. Og dertil ubehagelig kjøring. Kjøringen skal gjøres slik at passasjerer ikke merker kurver, fartsdumper eller nedbremsing.
Når det gjelder autopilot er denne etter min mening for nervøs som nemnt over, den har heller ikke hensyn til kummelokk eller hull i veien, det gør en god drosjesjåfør. Passasjerer er heller ikke intressert i en tekno leksjon i bilen, men mindre de spør.
Vi er heller ikke intressert i leksjon om hvor idiot alle andre på veien er.
Drosje tar man for å slippe å kjøre selv. Man vil da slappe av. Erfaring er at om man sier man skal til flyplassen, kommer det horn i pannen, og det går unna. Og dertil ubehagelig kjøring. Kjøringen skal gjøres slik at passasjerer ikke merker kurver, fartsdumper eller nedbremsing.
Når det gjelder autopilot er denne etter min mening for nervøs som nemnt over, den har heller ikke hensyn til kummelokk eller hull i veien, det gør en god drosjesjåfør. Passasjerer er heller ikke intressert i en tekno leksjon i bilen, men mindre de spør.
Vi er heller ikke intressert i leksjon om hvor idiot alle andre på veien er.