Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Einride

#1
Elbilen i Samfunnet / Sv: Elbiler - et støy og ladelys hælvete!!
mandag 25. september 2017, klokken 20:04
Då er det i såfall forskjell fra bil til bil. Har R240 og den støyar ganske mykje, sjølv på 16A Pod-point. No har me flytta og ladar med svart ladebøtte, så 8-10 A. Mindre støy då, men fortsatt ikkje vanskeleg å høyre kor tid bilen faktisk begynner å lade når du pluggar i ladekabel.

Lading på 11 og 22 kW støyar såpass mykje at eg ville vore bekymra for nattesøvnen til naboar om ein ladar i eit tettbebygd strøk. Ein får håpe på høg snittalder i nabolaget  ;D
#2
Zoe / Sv: Zoe Med hengerfeste og 750 Kg
torsdag 14. september 2017, klokken 07:20
Takk for info, kaiat! :)

Om RBI eller Renault slår seg vrang på garanti på motor/drivverk dersom ein har montert hengerfeste er jo selvfølgelig litt dumt, men med hengerlast på 750 kg ser eg ikkje for meg at det burde slite så alt for mykje på motor. Der kjem ein nok langt med litt sunn fornuft.

Bremser kan du jo berre drite i å få på garanti nesten uansett, så det er neppe noko stort tap.

Eg kan ikkje skjøne at Renault eller RBI skal stille seg så forferdelig negative til dette med mindre dei trur bilen eksploderar eller fullstendig kollapser om bilen plutselig får ein krok bakpå.

For dei med Q210 og R240 som nærmar seg garantislutt om eit par år vil jo kanskje muligheten for hengerfeste då vere interessant, uavhengig av "risiko".
#3
Zoe / Sv: Zoe Med hengerfeste og 750 Kg
onsdag 13. september 2017, klokken 21:03
Det kan jo ikkje stemme når det no faktisk finst ein Zoe (riktignok Q90) med godkjent tilhengerfeste i Noreg. Dersom Renault ikkje hadde godkjent dette hadde vel aldri dette tilhengerfestet fått TÜV-godkjenning heller?

Kva RBI påstår tar eg med ei klype salt, det har kome mykje merkeleg frå den kanten sidan Zoe vart lansert...
#4
2015 Zoe, 12000 km, 70% bonus (bil nr 2...), kasko med leigebil blir ca 55% dyrare enn det eg betalar i dag. Dersom det stemmer som nevnt lenger oppe her, at ein ikkje kan få betre pris på denne ved å samle forsikringane der heller, er det med andre ord heilt uaktuelt  ::)
#5
Zoe / Sv: Priser service Zoe
mandag 07. august 2017, klokken 15:36
Pris på 2. års service hos MF Bergen, "ca 3000 kr".
Pris hos Varden Bil, Haugesund: "ca 2500 kr".

Begge deler var inkludert bytte av pollenfilter, men der har eg bestilt filter og skal bytte dette sjølv.

Men hos Varden bil vart det også nevnt at smøring av bremser inngjekk som eit punkt på service (A eller B, ved behov), og dersom det måtte gjerast vart det eit tillegg på ca 1500 kr. Nærmare 4000 kr for service på ein elbil som ikkje har gått 25000 km ein gang...

Dette med bremser vart ikkje nevnt med eit ord hos MF Bergen, verken no eller ved forrige service.
#6
Model 3 / Sv: Model 3 - bilder og smånytt.
fredag 04. august 2017, klokken 21:31
Eller i alle fall kunne automatisere ladeprosessen slik at bilen flytter seg automatisk når den har lada nok og eigaren ikkje har kome attende  ;D
#7
Zoe / Sv: Check Electric System
onsdag 04. januar 2017, klokken 15:15
Me har ikkje sett noko til denne feilen etter verkstadopphaldet, og gjettometeret virkar faktisk hakket meir edrueleg no. Så foreløpig ser det bra ut!  :)
#8
Zoe / Sv: Check Electric System
torsdag 22. desember 2016, klokken 20:26
Då har eg fått igjen bilen, og ein PEC (?) ladeenhet er bytta, så reknar feilen er retta opp i no.

I tillegg har dei oppdatert batteristyring slik ein del andre her på forumet har fått gjort, så no skal estimert kjørelengde vere litt meir edrueleg. I følge utskrifta frå diagnoseverktøyet deira ser det ut til at rapportert SOH har gått frå 92 til 100%.

Ein overraskande detaljert tilbakemelding frå mekanikar hos MF Bergen, så det skal dei ha ros for!  :)
#9
Zoe / Sv: Check Electric System
mandag 19. desember 2016, klokken 19:40
Kan nok vere det du nevner, ja. Snakka med MF på fredag og då vart det nevnt noko om ein lader, ja. Det var uansett ein del som måtte bestillast og det ville ta ca ei veke, så har fått ein leigebil i mellomtida.

Håpar på at ny del løyser problemet, likar ikkje slike problem som berre skjer sporadisk. Og enda verre: som forsvinner av seg sjølv i tillegg ;)
#10
Zoe / Check Electric System
torsdag 15. desember 2016, klokken 19:45
Har i det siste hatt fleire tilfeller av feilmeldinga "check electric system" på bilen. Bilen har fungert heilt fint, me har i alle fall kome oss heim eller til jobb kvar gong. I tillegg har feilmeldinga stort sett forsvunne etter ei stund (lås bilen, vent ca ti minuttar), men no har feilmeldinga dukka opp oftare og oftare, så i går ringte eg Motorforum Bergen for å få den på verkstad.

Fekk då beskjed om å ringe Renault Veiassistanse sidan eg då ville få leigebil, noko som tydeligvis ikkje var noko automatikk i om eg leverte bilen til MF direkte. Så då kom Viking med redningsbil i går og henta den, og eg har fått ein leigebil frå Hertz fram til laurdag. Ringte MF i dag og då hadde dei enda ikkje fått sett på den, så anar ingenting om kva dei eventuelt finner.

Er det andre som har vore borti dette problemet og har måtte hatt bilen inn på verkstad? Og i så fall, kva fann dei ut då?
#11
Hyundai Ioniq / Sv: Real life test kjøring...
torsdag 03. november 2016, klokken 21:49
Med ny Leaf (30kWh) klarte han berre 169 km rekkevidde i samme hastighet? Men ja, litt vanskelig å tyde  :)
#12
Zoe / Sv: Hvordan har batteriene våre det da ? (CanZE , SOH)
torsdag 27. oktober 2016, klokken 21:43
Kunne dåke som har fått oppdatert SW og no har meir edrueleg gjettometer notert ned kva SW-versjonar CanZE rapporterar? Kunne vore interessant å samanlikne med det me har no. Kunne òg vore interessant å sett om det er nokre forskjellar mellom versjonar på 210 og 240, og kva dei eventuelt er.

Trur eg må sjekke bilen med CanZE igjen sjølv. Sjekka for ca 6 månadar sidan, men hugsar ikkje kva tal eg fekk då.
#13
Elbiler i media / Sv: Dagbladet debat/meninger
mandag 17. oktober 2016, klokken 20:55
Sitat fra: eivhelle på mandag 17. oktober 2016, klokken 19:38
Av en eller annen grunn er forbruk av strøm kun negativt når den brukes i en elbil. Ellers er det helt greit å bruke så mye vi trenger.

Eit veldig godt poeng! Det verkar på meg som at straum no er så billeg og tilgjengeleg i Noreg at det er knapt ein kjeft som bryr seg om slike uviktige ting som enøk lengre.

Kvifor kan ikkje slike som deg skrive innlegg i Dagbladet i staden for desse folka som berre lirar av seg ein masse tøv utan å bry seg om verken kjelder eller logikk? :)
#14
Zoe / Sv: Ny 2017 Renault ZOE ZE 40
mandag 10. oktober 2016, klokken 09:31
 :D

Oppgradert til oljelampe.
#15
Zoe / Sv: Ny 2017 Renault ZOE ZE 40
torsdag 29. september 2016, klokken 22:21
Med mindre eit batteribyte blir veldig overkommeleg prisa (tja, under 35 000 kr?) blir det ikkje aktuelt for vår del. R240-en vår er ypperlig som bil nr 1,5 og gjer definitivt nytten sin. Men verken den eller ny Zoe vil kunne erstatte fossilbilen til lengre turar:


  • Ingen DC-hurtiglading, fortsatt same kresne AC-lading
  • For lite plass til lengre turar utan mulighet for takboks
  • Same R-Link (?), med andre ord ingen støtte for CarPlay/Android Auto
  • Fortsatt ZE Interactive (i følge brosjyren), som difor fortsatt vil trenge eit 900 kr/år abonnement for å bruke ladekalender?
  • Ingen autobrems eller ACC? Sistnevnte er strengt tatt ikkje nødvendig, men førstnevnte burde vore standard på alle nye bilar i dag
  • Same dårlige hovudlys
  • Fortsatt verdas største nøkkelkort (ja da, flisespikking) ;)

Bortsett frå større batteri samt Bose Edition er det vel ingenting nytt? Eller jo, Intense får elektrisk innfellbare speil ser det ut til.

Grunnen til at dei kan levere denne like over nyttår er vel rett og slett fordi den nesten er klin lik noverande modell. Det einaste dei kan skryte av er prisen, men den er jo i følge Renault berre eit introduksjonstilbod. Trur det skal bli vanskelig å setje opp igjen prisen når Ampera-e og andre bilar kjem med tilsvarande eller lengre rekkjevidde.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA