Hei Martin. USB kommunikasjonen mellom WP og car net systemet fungerer ikke. Derfor får du kun ladet telefonen (svært tregt) og det er dermed lettere å bruke bluetooth
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Kårepåsporet på søndag 12. mars 2017, klokken 11:44I år har jeg valgt å bruke Mekonomen som nå er godkjent som elbil verksted med teknikkere som er kompetent opplært på mange kjøretøy. Prisen for likeverdig service ble også deretter med kun skarve 2000 kroner inklusiv kupéfilter
Jeg valgte bort Møller Sandnes og Forus i 2005....
Jeg har kjøpt tre nye VW hos Gumpen i Lyngdal, har også utført service der. Vurderer nå ny e-Golf derfra.
Men jeg blir usikker når dere skriver første service etter to år/30.000 km, gjelder det også for den nye modellen?
Jeg har fått tilbud på serviceavtale for fem år:
2250 per år, 11250 for fem år/75000 km
Alternativt service- og vedlikeholdsavtale, 3000 per år inkl deler/arbeid.
Virker jo nesten som dette er på jordet ift til hva mange av dere skriver. Men gratis service tipper jeg er vanskelig å få på ny modell når folk står i kø for å bestille, men muligens bedre pris.
Men prisen for service på e-Golf er jo lav kontra asiatiske elbiler da....feks Ioniq.Sitat fra: Callah på onsdag 30. mars 2016, klokken 17:53
Forhåpentligvis kan vi holde oss til prisen de forskjellige forhandlerne valgte å si ja til
Gumpens Auto: 2000 , - Inklusivt arb, deler og MVA
Møller bil Sandnes: 2200 , - Inklusivt arb, deler og MVA
Møller bil Forus: ca 2600 , - Inklusivt arb, deler og MVA
Må si meg svært misfornøyd med service tilbudet og folkene som leverte dette på Forus... De nektet å gå ned i pris og tviholdt på at dette var den faktiske kostnaden "pga" arbeidstimer osv....
Sitat fra: jensjacob på søndag 08. mai 2016, klokken 23:04
Vælger denne tråd da den minder lidt om topic...
Er der nogen der kan bekræfte at dette er laderen i e-Golfen ? (Se billede)
Den lader som bekendt med max. 1 x 16 A.
Jeg spørger fordi jeg lurer på om der er fysisk plads til engang i fremtiden at opgradere til 3 x 16 A ladning. Altså 11 kW. Det ville være helt perfekt for mig.
Er det i den boks der skal være plads til al elektronikken ? Og hvis den allerede er fyldt, så bliver det selvfølgelig et problem.
Dertil kommer at der sikkert ikke er trukket tre faseledere om til ladestikket - men kun en. Er der nogen der ved det ? Om de har fremtidssikret mht. kabelføring ?
Sitat fra: Stikkkontakt på søndag 22. mai 2016, klokken 15:03Min er også fra Tyskland. Hadde gått 3000 km og hadde vært brukt som testbil for de som ønsket å "Prøvekjøre" bilen. Ikke hatt noen form for mekaniske eller elektriske problemer hittil Skal dog nevnes at jeg ennå har litt ulyd fra "mansjett" foran høyre side. Garanti er utgått så vet ikke om jeg kommer så langt hos Møller nå Ja ikke minst en knirkelyd når jeg starter å kjøre og park brems slipper. Går unna når man har kjørt noen meter... Ikke giddet å reklamere på detteSitat fra: HelectriC på søndag 22. mai 2016, klokken 14:52
Garantien er vel på mer enn 2år? På alt annet enn batteriet er det vel 5år og på batteriet lengre?
Jeg kjøpte den i Tyskland. Gått 1500 km.Alt utstyr unntatt DAB og Skinn.
Jeg gav 25.000 euro+frakt da euroen var 8,05. Gjorde en ok deal tror jeg.
Tror bilen må være en av de aller første som ble produsert. Registrert 19.mai 2014. Jeg har ikke sett e-Golf med EL3XXXX og EL40000 ble registrert 19.juni 2014.