Jeg fikk den meldingen for en uke siden. Manglet ca 15% på batteriet. Kjørte hjem, plugget i, ville ikke lade. Ringte tesla support og fikk beskjed om å levere den inn på morningen. Neste morgen var feilmeldingen vekke og batteriet hadde gått opp ca 15% (uten at ladekabelen sto i).
Når jeg leverte den inn så sa de at den kunne forsvinne, men at den garantert ville komme tilbake da batteriet hadde problemer. De sa det kom til å ta en stund, så nå har jeg lånebil, usikker på hvor lenge. Tror jeg skal be om å få noe av pengene jeg har betalt for service tilbake da det er snakk om 2 måneder siden jeg hadde den på service og jeg betaler for service for at slike ting ikke skal skje.
Når jeg leverte den inn så sa de at den kunne forsvinne, men at den garantert ville komme tilbake da batteriet hadde problemer. De sa det kom til å ta en stund, så nå har jeg lånebil, usikker på hvor lenge. Tror jeg skal be om å få noe av pengene jeg har betalt for service tilbake da det er snakk om 2 måneder siden jeg hadde den på service og jeg betaler for service for at slike ting ikke skal skje.