Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Nils-Anders Nøttseter

#1
e-Golf / Sv: Avstemming: Lane assist - noe å satse på?
onsdag 21. oktober 2015, klokken 10:23
Jeg liker den overraskende godt, og skulle ønske den kunne ta ansvar i lengre strekk alene :)

Jeg har god erfaring med at den virker med dårlig oppmerking, men den krever jo en del hastighet og kobler ut i litt krappe svinger.
#2
e-Golf / Sv: Trimming?
onsdag 21. oktober 2015, klokken 10:15
Tesla har faktisk levert økt effekt via software update (naturligvis trådløst over natten). Antageligvis fordi de har bedre erfaringsgrunnlag og tester for utstyret som er montert. Motorene deres er fremdeles spesifisert for høyere effekt enn det som tas ut i dag, så det er ikke umulig at det leveres ut enda mer effekt.

Jeg håper inderlig de klassiske bilprodusentene tar til seg lærdom av nyskapingene som Tesla gjør.
#3
e-Golf / Sv: VCDS Tweaks e-Golf
torsdag 20. august 2015, klokken 14:49
Sitat fra: SteinarSun på torsdag 20. august 2015, klokken 14:26
Sitat fra: AJ82 på torsdag 20. august 2015, klokken 13:56
Hva vil faseforskyvet blinklys si? :)
Det vil si at de 2 blinklysene bak på hver side blinker annenhver gang i stedet for sammen som orginalt.
Er det noen som vet om dette faktisk er tillatt?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA