Vil bare oppdatere hva løsningen ble på denne saken.
Fikk låne en ny ladekabel av Møller en uke for å se om det gikk bedre. Og den virket helt uten problemer, så når jeg var for å levere tilbake den, så fikk jeg beholde den nye, og de tok min gamle. Interessant nok, så var det først da at de informerte om at de hadde byttet kabelen min ved servicen i vinter. Skulle nesten ønske de heller holdt kjeft om det, når de ikke hadde nevnt det tidligere, i og med at jeg hadde referert til at ladeproblemene kom etter den servicen. I stede valgte de altså å klandre strømnettet mitt hjemme og på jobben.
Har ikke hatt noen ladeproblemer etter at jeg nå har hatt ny kabel i flere uker. Den gamle fikk feil flere ganger i uken, på flere ladesteder.
Fikk låne en ny ladekabel av Møller en uke for å se om det gikk bedre. Og den virket helt uten problemer, så når jeg var for å levere tilbake den, så fikk jeg beholde den nye, og de tok min gamle. Interessant nok, så var det først da at de informerte om at de hadde byttet kabelen min ved servicen i vinter. Skulle nesten ønske de heller holdt kjeft om det, når de ikke hadde nevnt det tidligere, i og med at jeg hadde referert til at ladeproblemene kom etter den servicen. I stede valgte de altså å klandre strømnettet mitt hjemme og på jobben.
Har ikke hatt noen ladeproblemer etter at jeg nå har hatt ny kabel i flere uker. Den gamle fikk feil flere ganger i uken, på flere ladesteder.