Hei,
Vi beklager de problemene dere og andre nå opplever med Carwings. Det er aktivt videreformidlet internt i vårt system der det er tatt til høyeste hold, og vårt håp er å få en løsning på denne problematikken så raskt som mulig. Det er helt klart at dere som Nissan-eiere skal kunne forvente høy kvalitet generelt og systemer som fungerer. Vi bekrefter at dette tas på høyeste alvor og at saken jobbes aktivt med. Dere hører fra oss så snart vi har nye opplysninger.
Mvh,
Nissan Norge
Vi beklager de problemene dere og andre nå opplever med Carwings. Det er aktivt videreformidlet internt i vårt system der det er tatt til høyeste hold, og vårt håp er å få en løsning på denne problematikken så raskt som mulig. Det er helt klart at dere som Nissan-eiere skal kunne forvente høy kvalitet generelt og systemer som fungerer. Vi bekrefter at dette tas på høyeste alvor og at saken jobbes aktivt med. Dere hører fra oss så snart vi har nye opplysninger.
Mvh,
Nissan Norge