Min begrunnelse for å ha elbil er igrunn enkel:
Hovedårsaken til at jeg vurderte elbil var fordi jeg ønsket meg et fleksibelt fremkomstmiddel i byen. I forbindelse med jobben må jeg ofte ut på møter rundt omkring i Oslo og omegn, men samtidig har jeg ikke råd til alle de kostnadene det bringer med seg å ha en "vanlig" bil. Det passer meg perfekt å ha elbil i Oslo, fordi elbilen er lett å parkere og den smetter seg enkelt gjennom bytrafikken. De gangene jeg skal ut mot Fornebu-området, er det også ypperlig med fri bruk av kollektivfelt og passering av bomringene.
Jeg har i økende grad begynt å få øynene opp for klimakrisen, og ser derfor også heller ingen grunn til at jeg skal bidra til økt luft- og støyforurensning i denne byen. Dessuten liker jeg ambisjonene og visjonene rundt elbil i Oslo. Det blir stadig bedre forhold for elbil i Oslo, og det virker som om politikerne i større grad legger forholdene bedre til rette. Jeg vil bidra med det jeg kan, og elbil er i så tilfelle et godt tiltak.
Hovedårsaken til at jeg vurderte elbil var fordi jeg ønsket meg et fleksibelt fremkomstmiddel i byen. I forbindelse med jobben må jeg ofte ut på møter rundt omkring i Oslo og omegn, men samtidig har jeg ikke råd til alle de kostnadene det bringer med seg å ha en "vanlig" bil. Det passer meg perfekt å ha elbil i Oslo, fordi elbilen er lett å parkere og den smetter seg enkelt gjennom bytrafikken. De gangene jeg skal ut mot Fornebu-området, er det også ypperlig med fri bruk av kollektivfelt og passering av bomringene.
Jeg har i økende grad begynt å få øynene opp for klimakrisen, og ser derfor også heller ingen grunn til at jeg skal bidra til økt luft- og støyforurensning i denne byen. Dessuten liker jeg ambisjonene og visjonene rundt elbil i Oslo. Det blir stadig bedre forhold for elbil i Oslo, og det virker som om politikerne i større grad legger forholdene bedre til rette. Jeg vil bidra med det jeg kan, og elbil er i så tilfelle et godt tiltak.