Har lest at bilen skal koste rundt 60000euro til 80000euro, kan dette betyr 60000euro for 70 kwh batteripakke og 80000euro for 110kwh batteripakke?
Opptil 500 km rekkevidde
Når det gjelder generasjons EQ, suges to elektriske motorer på for- og bakakslene inn på et batteri integrert i kjøretøyets gulv mellom akslene. Kraften til stasjonen er skalerbar og står og faller med demonteringstrinnet. Opptil 300 kW og 700 Nm er tilgjengelig, rekkevidden er opptil 500 km. Det modulære litiumionbatteriet kommer fra Daimler-datterselskapet Deutsche Accumotive og har en modellspesifikk totalkapasitet på mer enn 70 kWh - men maksimum er mulig opp til 110 kWh. Med 110 kWh vil Mercedes overstige den nå sterkeste Tesla. SHIER-modellen går til passende produkter på Amazon.de! har en kapasitet på 90 kWh med det kraftigste batteriet. Mercedes-batteriet skal veie 700 kg, hele bilen inkluderer batteri 2.400 kg. E-SUV skal lanseres innen 2020. Den elektriske allhjulsdriften i generasjonen EQ med en akselvariabel dreiemomentfordeling er ment å garantere ikke bare kjøresikkerhet, men også kjøredynamikk. 100 km / t bør nås på 5 sekunder.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/mercedes-eq-c-elektro-suv-reservierung-marktstart-11509238.html
Opptil 500 km rekkevidde
Når det gjelder generasjons EQ, suges to elektriske motorer på for- og bakakslene inn på et batteri integrert i kjøretøyets gulv mellom akslene. Kraften til stasjonen er skalerbar og står og faller med demonteringstrinnet. Opptil 300 kW og 700 Nm er tilgjengelig, rekkevidden er opptil 500 km. Det modulære litiumionbatteriet kommer fra Daimler-datterselskapet Deutsche Accumotive og har en modellspesifikk totalkapasitet på mer enn 70 kWh - men maksimum er mulig opp til 110 kWh. Med 110 kWh vil Mercedes overstige den nå sterkeste Tesla. SHIER-modellen går til passende produkter på Amazon.de! har en kapasitet på 90 kWh med det kraftigste batteriet. Mercedes-batteriet skal veie 700 kg, hele bilen inkluderer batteri 2.400 kg. E-SUV skal lanseres innen 2020. Den elektriske allhjulsdriften i generasjonen EQ med en akselvariabel dreiemomentfordeling er ment å garantere ikke bare kjøresikkerhet, men også kjøredynamikk. 100 km / t bør nås på 5 sekunder.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/mercedes-eq-c-elektro-suv-reservierung-marktstart-11509238.html