Det står feil i vognkortet, lasteindeksen foran er 72.
Du må få rettet feilen i vognkortet..
Du må få rettet feilen i vognkortet..
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: EV666KM på søndag 24. september 2017, klokken 17:12
Hvem er de verste bilene?
Sitat fra: Hamiso link=topic=33383.msg592930#msg592930 date=150ł̉0759098
Vifta starta. Men merka at det ikkje varte så lenge som før. Kunne og ha testa det når det er køyrd lenger.
Sitat fra: pendleren88 på tirsdag 14. februar 2017, klokken 06:17
https://www.nrk.no/ostfold/derfor-er-elbil-brann-ekspertenes-hodebry-1.13376358
Tanker omkring dette?
SitatA large volume of water, such as from a fire hydrant must be used. Make sure to use water not
containing salt, such as tap water, well water or pond water.
DO NOT attempt to extinguish the fire with a small amount of water. If a small amount of water
contacts the inner portion of the Main drive lithium-ion battery, a short circuit can occur causing the
release of toxic gas.
Unless a large volume of salt-free water is available, remain a safe distance from the vehicle fire
and wait for fire department to arrive.
Sitat fra: goggo på torsdag 22. desember 2016, klokken 20:14
Eller rettere sagt: jeg er overbevist om at forsikringsselskapene har gode statistikker per bilmodell, men hvorfor kan ikke disse offentliggjøres slik at vi kan få slutt på disse tulle-artiklene en gang for alle?
Sitat7 av 10 lader bilen fra vanlig stikkontakt
Ifølge spørreundersøkelsen «Elbilisten 2015» hvor 7 780 elbileiere ble spurt om sine ladevaner, svarte syv av ti (69 prosent) at de ladet elbilen via en stikkontakt hjemme.
Året før svarte 72 prosent det samme. Kunnskapen har med andre ord knapt økt, mens salget av el-biler omtrent har doblet seg.
-Når syv av ti elbileiere lader elbilen fra vanlig stikkontakt hjemme, og ikke via godkjent ladeboks øker risikoen for varmgang og brann, forklarer skadesjefen.
Sitat fra: tomrh på mandag 29. august 2016, klokken 17:06Sitat fra: erik e på søndag 28. august 2016, klokken 21:29
Ja,så forbannet enkelt. " Snillere" kjøring gir lengre rekkevidde.
Sitat fra: kaiat på søndag 28. august 2016, klokken 23:59
Når det gjelder Mitsubishi, har jo de blitt tatt over av Renault/Nissan-alliansen. Jeg vil tro at alle eventuelle planer Mitsubishi kan ha hatt om fremtidige modeller, uavhengig av drivlinje forsåvidt, har blitt lagt på is mens Renault/Nissan-boss Carlos Ghosn & co vurderer mulighetene. Renault/Nissan-alliansen har som kjent en ikke ubetydelig produksjon av elbiler selv og det er vel sannsynlig at det kommer en ny elbil fra Mitsubishi, dog ikke uten et visst slektskap til tilsvarende modeller fra Nissan og Renault.
Sitat fra: Beamer Screamer på søndag 28. august 2016, klokken 23:16
Trillingen har jo vært akterutseilt lenge og solgt kun på pris, men om et års tid har jo alle andre elbiler dobbel rekkevidde av Trillingen og tre ganger så mange hester.
Sitat fra: goggo på søndag 14. august 2016, klokken 08:50
Det er jo under en uke siden de begynte å grave, det tar vel litt tid til den er operativ.
Grønn Kontakt har en hurtiglader som ligger bare noen hundre meter unna ved kulturhuset i Mandal, så det er jo ingen krise.
Dessuten er det under 35 km til hurtigladere både østover (Brennåsen) og vestover (Lyngdal) på E39, så her på Norges sørspiss har vi elbilister veldig lite å klage på