Hadde min inne denne uka. Sa på forhånd de måtte demontere skjermen ja. Underveis så fant de også en feil på den, en feil ikke jeg har merket noe til. Så da ble det bytte av skjermen også..
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: RBK på lørdag 31. desember 2016, klokken 10:57
Ok, men snodig at de ikke tar tlf. Tenker da på Oslo-Skøyen eller Oslo-Nord. Tenkte jeg skulle se på ny bil men ingen svarer på tlf.
Sitat fra: hgs på søndag 11. desember 2016, klokken 21:54
Fint at partene tok til fornuft, men enig med Jazzwheel: Dette hadde vært såpass interessant å få en avklaring på at det var synd saken aldri fikk noen kjennelse. Håper Tesla har lært, og at det blir slutt på slik type gråsonemarkedsføring.
Sitat fra: ChrML på søndag 20. november 2016, klokken 19:13Sitat fra: Gurba på søndag 20. november 2016, klokken 18:53...
Er det ikke andre ting som kan gjøres for å øke rekkevidden enn bare kapasiteten på batteriene?
- Lettere bil, men her er allerede mye gjort mtp alu karosseri, lite støydemping osv. Batteri utgjør mest, vanskelig å lette uten store investeringer.
Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 17. oktober 2016, klokken 12:36
Det kan vel ikke være tvil om at Høy Feilrate er det riktige svaret her.
Er vel gjerne solgt 6000 model S i Norge, og med mer enn 2500 innlegg i "Reklamasjoner"-tråden, samt hundrevis av andre tråder som går på ting som ikke virker, så sier svaret seg selv, mener jeg. Hvis ikke har jeg vært veldig heldig med bilene jeg har eid oppover. Hadde en Toyota Avensis 2009-modell i 5 år, og der var det kanskje 1 feil (setet) på 5 år (sett bort fra et par pedal-innkallinger). Utenom det så var bilen perfekt....sånn funksjons/driftsmessig...
Så, det spørs hva du kan tillate deg selv, og hva du er ute etter ved en el-bil...... er og litt usikker på hvor mange av feilene som faktisk er ryddet bort / ordnet en gang for alltid.