Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - kjetaam

#1
Mekanisk / Sv: montere skvettlapper selv?
mandag 13. april 2015, klokken 13:10
Har du noen link fra e bay?
#2
Elektriske utfordringer / Solcellepanel
onsdag 08. april 2015, klokken 20:49
Hva gjør egentlig solcellepanelet på nissan leaf?
#3
Lading / Er det nødvendig med 6,6kw lader?
lørdag 28. februar 2015, klokken 02:59
Eventuelt hva anbefaler dere? Hva er forskjellen på lader som følger med bilen og 6,6 kW lader?
#4
Nissan / Årsmodell
fredag 27. februar 2015, klokken 15:22
Hvordan leser man årsmodell i chassisnummer?
#5
Lading / Hva slags ladekabel bør velges?
tirsdag 24. februar 2015, klokken 10:43
Hva slags ladekabel bør velges? Ønsker en med hurtigladning og normal lading?
#6
AC fleksilading / Sv: 16Amp ladekabel - Løb å kjøb!
søndag 22. februar 2015, klokken 23:48
Har du noen linker til siden?

Sitat fra: emil på søndag 08. februar 2015, klokken 17:26
Sitat fra: NoWaX på søndag 08. februar 2015, klokken 16:57
Jeg må nesten si at det å bruke 10Amp på offentlige parkeringsplasser for å opptta ladeplass i 10-12 timer er FY!!!

Vil bare si at de stedene jeg lader jevnlig og vet at schuko er av god kvalitet, lader jeg med 16A og flytter bilen når den er ferdigladet. Jeg blir litt irritert når jeg kommer til ladeplass en morgen og f.eks ser en nyoppkoblet Leaf som blinker med 3. lyset på dash ( dvs den har mer enn 67%  SOC) og ser den samme bilen stående der 5-6t senere når jeg flytter min bil som samme tid har blitt ladet fra 15 til 90%.

Når det gjelder EVI kablene og selger/importør har jeg derimot ingen erfaring, men signaturen min sier hvilken kabel jeg burker og er storfornøyd med.
#7
Leaf 2010-2017 / Sv: Import Leaf
søndag 22. februar 2015, klokken 09:16
Men har de batterivarmer?
#8
Leaf 2010-2017 / Sv: Import Leaf
tirsdag 17. februar 2015, klokken 17:19
Valgte du import, fredsjo?
#9
Leaf 2010-2017 / Sv: Import Leaf
tirsdag 17. februar 2015, klokken 16:46
Sitat fra: fredsjo på mandag 16. februar 2015, klokken 21:20
Jeg regnet på dette... Nå har jeg ikke tallene foran meg her, men selv med kampanje så ble prisforskjellen mellom en ny tekna og en "ny" euro-tekna så stor, sammen med umiddelbar levering, så var ikke valget vanskelig. Det som ødela var altså tilleggene for vinterdekk, metallic lakk, matter osv osv, samt leveringstid.
#10
Leaf 2010-2017 / Sv: Import Leaf
mandag 16. februar 2015, klokken 20:15
Er det ingen som veit?
#11
Leaf 2010-2017 / Sv: Import Leaf
søndag 15. februar 2015, klokken 21:32
Import Europa leaf 2014 mod og nyere.
#12
Leaf 2010-2017 / Import Leaf
søndag 15. februar 2015, klokken 20:15
Hva er forskjellen på import  leaf og "norsk" leaf. Er det bare lyktespylere som mangler på import?
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA