Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Bendiks1

#1
P85D, Februar 2015, 101000 km

43k: Skiftet "high voltage junction box"
51k: Byttet klips som lagde rustflekker på diffusor-kromskinne
51k: Justert hjulstilling (høyre bakdekk nedslitt til cord innvendig)
70k: Byttet dørhåndtak, høyre bak
70k: Byttet øvre bærearm høyre foran
70k: Skiftet baklykter (dugg)
77k: Byttet 12V batteri
81k: Byttet dørhåndtak, fører
96k: Byttet dørhåndtak, passasjer (er i ferd med å feile igjen)

Alt utbedret på garanti, uten spørsmål. Grei service, men til tider vanskelig å få kontakt uten å møte opp personlig.

I tillegg er det gjort noen utbedringer i henhold til service-bulletins i forbindelse med service.

Til tross for disse feilene er jeg svært fornøyd med bilen.
#2
Model S 2013 - 2022 / Sv: Autopark erfaringer
fredag 01. april 2016, klokken 22:53
Foretrekker å parkere selv, men jeg har prøvd tre-fire ganger både parallell- og lukeparkering når jeg har oppdaget at bilen har skjønt hva jeg vil. Med skam å melde har vel Teslaen gjort en bedre jobb enn jeg selv ville gjort. Fascinerende og (for mange), nyttig funksjon.
#3
e-Golf / Sv: Ny versjon av Car Net e-Remote app
lørdag 23. januar 2016, klokken 01:56
Jeg kan ikke annet enn å konkludere med at denne tjenesten er nærmest verdiløs. Jeg ar forsøkt å starte forvarming av bilen i mer enn en måned, og jeg kan vel telle på en hånd de ganger det faktisk har fungert.

Hva verre er, er følgende: Jeg kjøpte en brukt (tidlig 2015) eGolf i desember og registrerte bilen og meg på car-net ganske så umiddelbart. Et par dager senere fikk jeg beskjed om at abonnementet var i ferd med å løpe ut, med lenke til betaling for videre tjenester. Jeg betalte for to år (nær 1500 kr.) og kvittering ble umiddelbart mottatt. Allikevel fortsatte jeg å motta purringer og trusler om at tjenesten ville bli stengt dersom jeg ikke betalte straks. Jeg sendte inn kopi av kvittering (med overskrift "Kvittering") til Møller med beskjed om å få orden på sakene sine, men fikk beskjed tilbake at "Kvittering" ikke var kvittering, men "Faktura", og at noe hadde gått feil i oversettelsen fra tysk til norsk. Jeg skulle altså betale beløpet i henhold til instruksjoner på faktura/kvittering. Dette til tross for at beløpet beviselig var trukket fra mitt kredittkort.

Nåvel. Saken løste seg etter at jeg sendte inn kontoutskrift. Men nå angrer jeg. Tjenesten er jo rett og slett ubrukelig.

Jeg vurderer å benytte min angrefrist og si opp hele abonnementet.

Utover dette  synes jeg faktisk at eGolfen fungerer utmerket. Jeg klager altså ikke på bilen som sådan.
#4
Model S 2013 - 2022 / Sv: Lengst kjørte TMS 4WD
tirsdag 19. januar 2016, klokken 07:25
P85D levert februar -15, 41000 km. Ingen feil eller problemer.
#5
TMS Hjul, dekk og felg. / Sv: TMS Dekk slitasje - Dual modellene
torsdag 01. oktober 2015, klokken 18:43
P85D 21" 265 bak. 25000 km på Michelin PS 2. 5 mm igjen overalt.
#6
Sitat fra: Kim L på fredag 27. februar 2015, klokken 10:46
ikke automatisk ladeluke

Ja, slik er det på min og. Luka må "pirkes" opp.

Ellers har jeg ikke funnet noe å klage på. Fantastisk bil!
#7
Sitat fra: P85_Norway på lørdag 14. februar 2015, klokken 12:12
Jeg har fått faktura og en linje der står det:
Preformance plus-pakke.    kr 14.200.-
Noen andre?

Ja. Sluttsummen stemmer imidlertid.
#8
Sitat fra: frosken på fredag 13. februar 2015, klokken 16:38
For oss som venter er det gull verdt å vite når bilen gikk i transitt.

Jeg har nøyaktig samme datoer for produksjonsstart og ferdigstillelse som deg, og fikk vite i går ettermiddag at jeg kan hente min i Drammen 26. februar. Vet ikke helt om jeg skal tro på det ennå...
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA