Takk for tipset, det skal jeg få sjekket opp
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: nortrahof på mandag 23. oktober 2017, klokken 11:25
Da er det kanskje servomotoren (eller mekanikken tilhørende den) som "har tatt kvelden"?
Enten bør du bytte radio (NOK 5000+) eller du kan kjøpe en radio uten DAB+ for en billig penge og enten bytte radio - eller bytte CD-spiller dersom du har DAB+. - Har en original radio til E-UP uten DAB+ liggende etter bytte til ny radio med DAB+ (nettopp for dette tilfelle).
Sitat fra: Orbit på onsdag 11. oktober 2017, klokken 16:24Sitat fra: Heimdal-eGolf på torsdag 28. september 2017, klokken 13:35Med abonnement, eller er også disse laderne åpne nå?
Kjørte over Dovre i går (27.9) med eUP. Ladere på Dombås og Fagerhaug (Oppdalsporten) fungerte fint.
Sitat fra: THE på mandag 26. juni 2017, klokken 19:46Sitat fra: Solarbroom på mandag 26. juni 2017, klokken 19:02Så bra. Da har jeg bare et annet, kanskje litt sært ønske i det området. Valdresflya når man kommer fra sør er litt heftig med ca 120 km fra Vinstra via Heidal til Beitostølen. Hva med hurtiglader i Heidal også? Er jo en del trafikk dit også i forbindelse med rafting og turer i Jotunheimen.Sitat fra: THE på mandag 26. juni 2017, klokken 07:46Ja, Circle K Vågå starter vi på grunnarbeider denne uken
@Solarbroom, ....og kanskje hurtigladere i Vågåmo?
Da vil det bli mye enklere å komme seg over Valdresflya fra øst til vest også.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kjørte fra vest til øst over flya, men feiget ut og kjørte Jotunheimvegen fra Vinstra når jeg dro vestover igjen. Regner med jeg hadde kommet meg til Beitostølen via flya også, men ikke med litt dårligere vær og full bil.
Sitat fra: eivhelle på mandag 01. mai 2017, klokken 09:31
Du hadde nok fått mer effektiv ladetid om ladestoppene hadde vært optimalisert slik at en stoppet ved 80% SOC hver gang. Det er tett nok med ladestasjoner i sør Norge til at rekkevidden med 80% SOC holder i massevis.
Jeg pleier normalt å ha et snitt på 60-70 minutter med hurtiglading når jeg kjører 400 km med gen1. e-golf. Da lader jeg sjelden høyere enn maks 85-87%. Å lade til 94-95% gir redusert ladehastighet siste 15%. Men det er for så vidt ganske bra med 36 KW i snitt på første lading på Rudshøgda.