Det er ikke kapasiteten på batteriet som bør bekymre dere.
Bilen gikk som ei klokke og rundet 342000 km med SOH på 81%.
Da var det plutselig stopp. Bilen ville ikke lade mer. Først kuttet den ut 1 fas lading og noen dager sener var det slutt på å få ladet på 3fas.
Hadde akkurat nok strøm til å karre meg til verksted.
Konklusjon, ombordlader gåen. Ny del og arbeidspenger overstiger bilens verdi med god margin.
Dermed ble det spiker.
Bilen gikk som ei klokke og rundet 342000 km med SOH på 81%.
Da var det plutselig stopp. Bilen ville ikke lade mer. Først kuttet den ut 1 fas lading og noen dager sener var det slutt på å få ladet på 3fas.
Hadde akkurat nok strøm til å karre meg til verksted.
Konklusjon, ombordlader gåen. Ny del og arbeidspenger overstiger bilens verdi med god margin.
Dermed ble det spiker.
