Det ble en lang omvei for å komme seg til Seljord. Det positive var at vi fikk en kjekk tur vi ikke hadde gjort før.
Ettersom jeg ikke kan lade i Byrkjedal (chademo) og hurtiglading i Sirdal ikke har kommet på plass, ble det via Lyngdal bort og så opp til Evje og Valle. Jeg hadde helt unødig bekymret meg over strekningen Valle - Seljord pga stigningen fra Valle og stigningen fra Dalen. Endte som andre hadde sagt med 25-30% på batteriet i Seljord. e-Golfen er god på å lade seg opp i nedoverbakker!
Seljord - Bryne over Suleskard hadde vært 27 mil - men det ble via Treungen (Fortum hurtiglading) og Evje (også Fortum). 10 mil ekstra! På Evje opplevde jeg at en Leaf-eier hadde avbrutt min lading og startet lading av sin Leaf. Må man sitte og passe på? Tilbake fra Evje via Kvinesdal og lading i Flekkefjord.
Ettersom jeg ikke kan lade i Byrkjedal (chademo) og hurtiglading i Sirdal ikke har kommet på plass, ble det via Lyngdal bort og så opp til Evje og Valle. Jeg hadde helt unødig bekymret meg over strekningen Valle - Seljord pga stigningen fra Valle og stigningen fra Dalen. Endte som andre hadde sagt med 25-30% på batteriet i Seljord. e-Golfen er god på å lade seg opp i nedoverbakker!
Seljord - Bryne over Suleskard hadde vært 27 mil - men det ble via Treungen (Fortum hurtiglading) og Evje (også Fortum). 10 mil ekstra! På Evje opplevde jeg at en Leaf-eier hadde avbrutt min lading og startet lading av sin Leaf. Må man sitte og passe på? Tilbake fra Evje via Kvinesdal og lading i Flekkefjord.