Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - eivisa

#1
LeafSpy / Sv: LEAFSPY - her kan du dele dine resultater
fredag 31. mars 2017, klokken 13:21
Første batteri strek gikk på ca 130000km.
#2
LeafSpy / Sv: LEAFSPY - her kan du dele dine resultater
fredag 31. mars 2017, klokken 12:09
Her er mine data Leaf 2011mod.
#3
Leaf 2010-2017 / Sv: Parkeringsbrems problemer
fredag 09. desember 2016, klokken 19:48
Vel, bilen er over 5 år og kjørt 137000km så det er vel ingen garanti eller reklamasjon som gjelder desverre.
#4
Leaf 2010-2017 / Sv: Parkeringsbrems problemer
fredag 09. desember 2016, klokken 15:58
Kun en del som skal skiftes...
#5
Leaf 2010-2017 / Parkeringsbrems problemer
fredag 09. desember 2016, klokken 14:41
Satt min 2011mod inn til service. Alt var ok og bilen har fungert perfekt hele tiden. Gått 137000km.
Blir så oppringt av Nissan, og de spør om jeg har hatt problemer med Parkeringsbrems, og de har jeg ikke.
Får så beskjed om at det vil koste 40000kr og fikse.  40 000kr.(de ville dekke ca 50%)
Noen som har vert borti noe lignende?
#6
Leaf 2010-2017 / Sv: Hvor langt har Leafen din gått ?
fredag 25. november 2016, klokken 07:22
Har kjørt 137000km siden 11/2011.  8)
#7
Har kjørt 132000km i min 2011 mod Leaf. Merker litt på batterikapasiteten, men ikke mere enn det jeg regnet med. Mangler ca. 20km på kjørelengde i forhold til da den var ny.
#8
DRIFTSBATTERI / Sv: Batterikapasitet, 1 prikk mindre...
søndag 22. mai 2016, klokken 16:21
Da var 1 strek borte for meg og. Passert 125000km.  2011mod.  8)
#9
Lad på Dale begge veier.
#10
Lading / Sv: Original ladekabel 16A Leaf med Schuko?
onsdag 17. februar 2016, klokken 13:07
Har ladet med 16A på samme kontakt i 14år , og det har ikke vært noe varmgang.
Kjørt tilsammen 300000km med elbil. 8)
#11
Leaf 2010-2017 / Sv: Leaf i Norge,kjørt over 100" km
onsdag 10. februar 2016, klokken 20:10
2011.mod passert 119000km. Alt ok. Alle barer fortsatt. Soc rundt 90%. 8)
Skiftet bremsekalipper foran ene siden. Skulle kjøpe hos nissan, men det var opptil 2mnd. ventetid på calipper.
Fantes ingen i europa. Kjøpte hos bilopphugger og skiftet selv...
#12
Hordaland elbilforening / Sv: Lading Danmarksplass
mandag 08. februar 2016, klokken 17:27
Problemer på voss og i helgen, og for 14 dager siden.
Sjekker status før jeg kjører der, og det viser at de skal være iorden.
Ankommer voss med WLB, begge hurtigladerene var ute av drift og der blir jeg stående.
Ringte ABB og de fjernstartet den etter over 1 time.....Men da tok de ikke betaling.
Helt håpløst når det skal være sånn.
#13
Leaf 2010-2017 / Sv: Uventa dårlig rekkevidde vinterstid
onsdag 20. januar 2016, klokken 16:57
Jeg greier max75km no når det er -10grader i min 2011mod Leaf som er kjørt vel 117000km. Da forvarmer jeg bilen hjemme tilkoblet strøm, og forvarming uten tilknyttet strøm når jeg skal hjem. Men da har jeg instillt temp på 16,5 grader.
#15
Har du skrudd opp tempen? Har den på 26-28 grader når det er veldig kaldt.
I min 2011mod,blir det skikkelig varmt i -15grader i allefall.
OBS, kjører du i eco så får du ikke full effekt.
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA