Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - OlavEmil

#1
TEST TEST TEST / Sv: Bilete
lørdag 21. oktober 2017, klokken 19:08
#2
TEST TEST TEST / Sv: Bilete
lørdag 21. oktober 2017, klokken 19:04
#3
TEST TEST TEST / Bilete
lørdag 21. oktober 2017, klokken 19:03
#4
Kjøretips / Sv: Fjernlys Kia Soul EV (og andre elbilar)
fredag 07. oktober 2016, klokken 10:19
Går fint, ja. Er vel så smått hinta til i opningsinnlegget :) . Ingen feilmelding.

Kan heilt sikkert koplast på brytar òg, men då blir det jo straks meir arbeid.

Her er kontakten som kan dras ut (evt koplast inn brytar på kabelen):

#5
Ladeplasser og ladekabler / Sv: 32Ampere lading hjemme?
onsdag 15. juni 2016, klokken 05:54
Ladeboksen til jkirkebo her på forumet kostar jo berre rett over 4000,- med CEE-støpsel. Dermed er det berre å trekkje opp 32A kurs med CEE-kontakt, som du skisserer (akkurat dette vi har gjort). Like enkelt å montere som ein ladekabel, og definitivt både lovleg og sikkert. Då får du 32A lading med fast kabel på boksen, berre å plugge i når du kjem heim.
#6
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Hjemmelading for to elbiler?
onsdag 15. juni 2016, klokken 05:49
Vi har 2 boksar, ein fast 16A boks montert på 16A-kursen til utestikkontakten (med vippebrytar, anten straum til ladeboksen eller til stikkontakten), og ein justerbar 10A - 32A på eigen 32A kurs, begge med fast kabel (enkelt og praktisk). Sjølve boksane kostar ikkje meir enn rett over 4000,- per stykk. Blir fort billigare med to sånne enn med ein dobbelladar.
#7
Er då heilt uproblematisk å høyre at det er to personar (ein mann og ei kvinne) i bilen.
#8
Du har nok dessverre rett i det, AppleKnocker. Helsing trailersjåfør.

Elles er det nok ikkje så enkelt som at "lastebilen er fra Spar". Den eine containeren har rettnok Spar-reklame på seg, men Spar eig ikkje containerar. Den andre har noko anna, som eg ikkje klarar å tyde. Det KAN sjå ut som containeren på hengjaren er merka BNSU, som er ein Bring-kode, men dei ser ikkje ut som Bring-containerar, og eg trur heller ikkje Bring har containerar med Spar-profilering. Dessutan eig ikkje Bring lastebilar, så sjåføren er nok tilsett i eit anna firma.

Får kontakte herr Larsen og høyre om dei har ein skarpare film, så det går an å tyde registreringsnummeret på hengjaren, eller containernummeret på containeren.


Sitat fra: Chivas på lørdag 11. juni 2016, klokken 00:31
Egentlig litt vanskelig å se om det er så jævlig bevisst som artikkelen skal ha det til...en semi tar tross alt litt plass.

Tull og tøys. Sjølv ein semi klarar fint å halde seg i feltet sitt om sjåføren ønskjer det. Ein bil og hengjar, som dette er, treng enno mindre plass. Openbart heilt bevisst av sjåføren. Var nok òg heilt bevisst å hengje på hornet og hytte med knyttneven når han ikkje lenger kunne sperre pga politi.

Er dessverre ein del idiotar som køyrer lastebil. Kremen av idiotane kan godt finne på å skryte av slike påfunn som dette i lystig og ulystig lag.
#9
Kjøpe elbil? / Sv: i-miev minicab
fredag 10. juni 2016, klokken 18:12
Drit-tøff! Synd han ikkje er tilgjengeleg i vår del av verda.
#10
Kjøretips / Sv: Oslo - Førde med elbil tips?
søndag 05. juni 2016, klokken 23:52
At ladinga stoppar på 83% er eit stort pluss, då det er eit sterkt insentiv til å avslutte ladinga og køyre vidare. Dersom ein har heilt ekstraordinære behov, kan ein starte på nytt og toppe til 94%, tek ca. eit kvarter. Funkar flott, heilt til tulleaktørar som Arctic Road set skyhøge oppstartsprisar som gjer at km-prisen på dei siste 11% tilsvarar ein bensinpris på 150,-/l...

Poenget er at hastigheita på hurtiglading heilt i øvre del av batterikapasiteten går frykteleg treigt, og er lite hensiktsmessig, særleg når fleire treng lading. Leaf- og Golf-eigarar som ikkje veit dette, står ofte og blokkerar ladarane i opp mot ein time, fordi dei berre må ha med seg dei siste 10% på batteriet.

Blir bra når vi får fylt opp stamvegane med Fortum- og Grønn Kontakt-ladarar neste år :) .
#11
Norsk Elbilforenings oppgaver / Sv: Rush tids avgift
søndag 05. juni 2016, klokken 17:46
Samd i at elbilar ikkje bør kunne krevjast for bompengar i miljøringar. Men sånn eg har forstått det, er dette bompengar for utbyggjing av E18 gjennom Oslo. Då stiller saka seg i eit litt anna lys.
#12
Dette har jo aldri blitt prøvd rettsleg, og det er mogleg du har rett. Men lova / forarbeida gir uttrykk for at det å få dekka leigebil i seg sjølv er ein "bonus" som kun er aktuelt dersom det kan visast eit ekstraordinært behov for dette. Samtidig uttalar dei klart og tydeleg at driftskostnader uansett ikkje vil vere omfatta.

På den andre sida går jo forbrukarretten i retning av sterkare og sterkare vern av kjøpar, så det er alltids mogleg dette kunne vunne fram om det nokon gong skulle kome for retten.
#13
Kjøpe elbil? / Sv: Bytte E-Up med ???
søndag 05. juni 2016, klokken 14:25
Sitat fra: 02jan på søndag 05. juni 2016, klokken 11:17
Liten inni ? Større forran der jeg sitter, en min 90 talla Audi a6.
Veldig kjekt med en hverdagsbil hvor jeg setter meg rett inn , istede for ned , slik jeg ville gjort om jeg skulle kjøre på racerbane.

Ja, førarplassen er superduper. Sit høgt og godt, og god romkjensle :) . Men ettersom det var flyttelass og lasteplass som var poenget til trådstartar er det jo greitt å nemne. Men som eg skreiv, og Magster stadfesta, er det nok eit godt steg opp frå eUp her og.
#14
Kjøpe elbil? / Sv: Bytte E-Up med ???
søndag 05. juni 2016, klokken 10:05
Ja, eg tenkte òg på BMWen. Flott bil, og knusar rekkjevidda til eUp med nytt batteri. Men relativt liten inni (men større ein Up, trur eg?), og berre 4 seter. Om det funkar, bør den prøvast :) .
#15
Sitat fra: Ingeniøren på søndag 05. juni 2016, klokken 08:26
Loven sier: "Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren" §30

Klarere kan det vel ikke sies ! Mao om ikke selger kan stille med en elbil, så må selger dekke den ekstra kostnader en fossilbil medfører. Forutsatt at reparasjon tar mer enn en uke - her var det snakk om 3 uker. Mulig dog at du ikke har krav i uke 1.

Edit : Jo det har du §30 "Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres"

"Avhjelp" vil her seie reparasjon av Forden (alternativt å få levert ein ny Ford dersom den gamle ikkje kan reparerast).

Det er 3. avsnitt som gjeld lånegjenstand i reparasjonsperioden. Her er det kun "en erstatningsgjenstand" som er kravet. Rimeleg-byrden i dette avsnittet er til og med snudd, slik at lånegjenstanden må vere rimeleg for seljar.

I forarbeida viser lovgjevar til at bileigar må kunne vise til at han har eit særleg behov for bil for i det heile å kunne krevje leigebil dekka. "rene driftsutgifter forbundet med bruk av lånebil" må i alle tilfelle dekkast av bileigar.

Eg trur framleis løysinga her er ein god dialog, og forsøk på å få ordne seg ein el-leigebil.


Sitat fra: Svenn78 på søndag 05. juni 2016, klokken 09:17
Jeg kommer i alle fall til å forhøre meg med Ford på mandag hvordan dette kan løses på en smidig måte. :)

God plan :) .
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA