Det er klart et poeng, men da har ingeniørene hos WV gjort en dårlig jobb med å beregne vekta på batteriene. 30000 km høres også lite ut. Jeg hadde en varebil som var beregnet til 1000 kg nyttelast og som satte seg i fjæringen etter noen år til tross for at den aldri ble lastet tungt. Problemet var en ganske tung innredning og verktøy som aldri ble tatt ut og tillot fjæringen å hvile og som over tid medførte slitne fjærer.
Min 18 år gamle Golf har aldri hatt problem med lysjustering, så jeg tror dette er et konstruert tilfelle hos Møller.
Gamer73: Så du lar dagene bare rusle å gå, den ene avgiften etter den andre bli pålagt deg uten å mukke, titter aldri på kassalappen for å se om den har samsvar med hylleprisene, godtar verkstedbløff som blir avslørt i pressen osv, osv? Ja, mulig det er et enklere liv. Du får se, kanskje det henger et nett med ganske store masker på bilen din
Min 18 år gamle Golf har aldri hatt problem med lysjustering, så jeg tror dette er et konstruert tilfelle hos Møller.
Gamer73: Så du lar dagene bare rusle å gå, den ene avgiften etter den andre bli pålagt deg uten å mukke, titter aldri på kassalappen for å se om den har samsvar med hylleprisene, godtar verkstedbløff som blir avslørt i pressen osv, osv? Ja, mulig det er et enklere liv. Du får se, kanskje det henger et nett med ganske store masker på bilen din