2017 får ikke større batterikapasitet eller lenger rekkevidde.
Den får en EV bryter som lar deg kjøre på batteriene hele tiden, men det er en rekke faktorer som kan få bensinmotoren til å slå seg på. Spør den lokale Mitsu dealer.
Det kommer også elektronisk håndbrekk med revidert midtkonsoll, blindsonevarsling, fotgjengergjenkenning, skiltgjenkjenning, radar bak som gjenkjenner objekter og noen få andre småting.. bilen blir ca 10 000kr dyrere (mest pga kronekurs og verdensmarkedene).
2018 nyhetene er foreløbig ukjente, men det er nettopp lansert en konseptmodell som kalles Ground Tourer. Det spekuleres i om det blir den nye Outlander, men den er betraktelig større og etter alt å dømme mye dyrere og mer påkostet. Dagens Outlander vil mest sannsynlig fortsette noen år til, iallfall i Norge. Outlander som vi kjenner den i dag kom jo sent i 2012 som 2013 modell og sånn sett kan det godt komme en helt ny modell i 2018...
Håper det oppklarte det du lurte på...
Den får en EV bryter som lar deg kjøre på batteriene hele tiden, men det er en rekke faktorer som kan få bensinmotoren til å slå seg på. Spør den lokale Mitsu dealer.
Det kommer også elektronisk håndbrekk med revidert midtkonsoll, blindsonevarsling, fotgjengergjenkenning, skiltgjenkjenning, radar bak som gjenkjenner objekter og noen få andre småting.. bilen blir ca 10 000kr dyrere (mest pga kronekurs og verdensmarkedene).
2018 nyhetene er foreløbig ukjente, men det er nettopp lansert en konseptmodell som kalles Ground Tourer. Det spekuleres i om det blir den nye Outlander, men den er betraktelig større og etter alt å dømme mye dyrere og mer påkostet. Dagens Outlander vil mest sannsynlig fortsette noen år til, iallfall i Norge. Outlander som vi kjenner den i dag kom jo sent i 2012 som 2013 modell og sånn sett kan det godt komme en helt ny modell i 2018...
Håper det oppklarte det du lurte på...