Uansett hva dette er, en påminnelse eller som følge av bug, synes jeg den var veldig dårlig skrevet. Jeg sjekker ladenivået hver gang jeg begynner å kjøre, jeg... Eposten burde ha vært litt mer informativ...
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: eisa01 på torsdag 19. oktober 2017, klokken 17:49
Hva mener du med at lettere biler sliter mindre Panduck?
Det er i praksis ikke høyere veislitasje av tyngre biler:
https://www.dagbladet.no/nyheter/faktisk-helt-feil-tesla-er-store-tunge-biler-som-sliter-pa-veien/68783904
Sitat fra: sylwester på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 16:54
Nå kan det hende at det tidligere var en begrensning der som er fjernet? Jeg har selv erfaring med at merkelapper ikke blir oppdatert siden det er forskjellig personer som monterer og merker. Kan fort bli feil merking da.
Sitat fra: sjokomelk på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 23:19Sitat fra: sjokomelk på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 23:14Nei, jaggu står det 400V 80A på hurtigladerne.Sitat fra: Panduck på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 21:59Sikker på at det ikke står 32A?
Ser det dukker opp ladere på vei mot stockholm (vesterås) som tydligvis har samarbeide med fortum (de er synlige i map.chargedrive.com). Litt merkelig oppsett, alle laderene virker å være 32kW. Ett sted mellom semihurtig og hurtig??
Mistenker at de bare er semi-hurtige.
Mer info finnes her: https://laddregion.se/
Sitat fra: hanche på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 13:19
Det er sikkert forklaringen, men det virker jo høl i hue, spør du meg, å blande sammen DC-siden og på AC-siden på denne måten. Og uansett så er det jo DC-siden som interesserer kunden.
Sitat fra: meiniac på fredag 13. oktober 2017, klokken 15:32
Merk at det hvis man ikke har Tesla eller Zoe i Danmark og skal lade på Type2, så blir effekten veldig begrenset. Jeg fikk ut 2,9KW. Klagde til leverandøren (Clever) som etter noen dager svarte med at de fikk ikke lov til å levere mere på én fase i Danmark.
Sitat fra: jkirkebo på onsdag 11. oktober 2017, klokken 09:57
Skjønner ikke helt hva du mener her, men om de er på maks 80A vil en typisk bil få 28kW eller deromkring på disse. 350V*80A=28000W. Kanskje opp mot snaue 30kW på det meste.