Dere som finner dere til rette i framsetene er heldige. Jeg er glad på deres vegne. Godt at ikke alle har samme opplevelse som meg. Min erfaring er at yttersiden av hoftene blir «hengende» i sidestøtten i førersetet. Jeg får minimalt med støtte i selve sitteputen. Det kjennes godt allerede etter noen minutter i setet. Jeg får fysisk vondt i venstre hofteben, der det trykker mest. Det er vel ikke så rart det, når 85 kg hviler på noen få kvadratcentimeter. Jeg har forsøkt å kompensere med å legge en pute i setet, men det oppleves ikke så bra i lengden.
Jeg har tro på at det vil hjelpe å modifisere setet slik at selve sitteputa gjøres fastere/høyere. Det synes jeg at Opel burde tilby, av den grunn at det virker som om det er flere som ikke finner seg til rette.
Det beste ville kanskje vært å tilby nye seter med bredere sittepute og gjerne bredere ryggstøtte, men det er vel å tro på julenissen at Opel skulle finne på det. Når det er sagt kunne jeg gjerne ha betalt noen kroner ekstra for å kunne få tilgang til en egnet seteløsning.
Jeg har eid mange biler og har ikke opplevd lignende tidligere. Jeg har reklamert på setene, men har fått beskjed om at det ikke behandles som en reklamasjon, fordi setene anses å være i henhold til fabrikkens beskrivelse. Jeg har også blitt minnet om at jeg på eget ansvar har bestilt bilen usett. Kort tid etter jeg reklamerte på setet fikk jeg også tilbud om å levere bilen tilbake. Det er vel den mest defensive responsen jeg kunne fått.
Forhandler sier han «ikke er spesielt optimistisk på at det kommer en utbedringsløsning innen kort tid».
Det er veldig mye bra med Ampera-e og jeg satser på at det blir en seteløsning etter hvert.
Jeg har tro på at det vil hjelpe å modifisere setet slik at selve sitteputa gjøres fastere/høyere. Det synes jeg at Opel burde tilby, av den grunn at det virker som om det er flere som ikke finner seg til rette.
Det beste ville kanskje vært å tilby nye seter med bredere sittepute og gjerne bredere ryggstøtte, men det er vel å tro på julenissen at Opel skulle finne på det. Når det er sagt kunne jeg gjerne ha betalt noen kroner ekstra for å kunne få tilgang til en egnet seteløsning.
Jeg har eid mange biler og har ikke opplevd lignende tidligere. Jeg har reklamert på setene, men har fått beskjed om at det ikke behandles som en reklamasjon, fordi setene anses å være i henhold til fabrikkens beskrivelse. Jeg har også blitt minnet om at jeg på eget ansvar har bestilt bilen usett. Kort tid etter jeg reklamerte på setet fikk jeg også tilbud om å levere bilen tilbake. Det er vel den mest defensive responsen jeg kunne fått.
Forhandler sier han «ikke er spesielt optimistisk på at det kommer en utbedringsløsning innen kort tid».
Det er veldig mye bra med Ampera-e og jeg satser på at det blir en seteløsning etter hvert.