Samme sak med min Q210....
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: THE på torsdag 01. september 2016, klokken 13:11
Samme på min 43kW utgave. Bruker tripteller og antall kW forbrukt for å se hvor langt jeg kan kjøre. Problemet kommer etter hurtiglading(er) der man egentlig ikke har peiling på hvor mange kWh man har på batteriet etter hvert. Resultatet blir at man må lade oftere/får kortere praktisk rekkevidde enn det bilen klarer fordi man ikke har snøring på hvor mye energi som er igjen på batteriet.
Renault har jo egentlig gjort så godt de kan for å ødelegge en ellers god bil. Det som irriterer meg grenseløst med Zoe er SW-relatert og RBI-relatert. SW er gjennomgående elendig når det gjelder SOC, batterimåler, TPMS, App-funksjonalitet m.m. Det verste er vel likevel at RBI/Renault Norge ikke viser spor av interesse for problemer med bilen. Når RBI i tillegg kommer med alle mulig bortforklaringer rundt fjerning av 43kW ladere i KIWI-avtalen, Zaptec-forsinkelser, TPMS-utfordringer osv. så har det i alle fall ødelagt mye av det positive med bilen for min del. Det sitter langt inne å anbefale noen å kjøpe Zoe når det finnes så mange andre bra elbiler med hurtiglading på markedet. Lysten til å kjøpe ny Renault-elbil, uansett hvor bra neste generasjon blir, er også helt fraværende.
Sitat fra: pudderjagar på tirsdag 19. januar 2016, klokken 18:06
Eg tek gjerne mot tilbakemeldingar på om dette er eit fenomen med min bil eller da er gjengs for alle bilane.
Eg har 210 utgaven av Zoe.