innlegg slettet, bruker utestengt
Lars
Forum admin
Lars
Forum admin
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 20:40Trur du verkeleg ein eGolf-eigar vil betale 20000 kroner for å kjøpe seg inn i superladarnettverket til Tesla, for so å kunne lade maks 40 kW der? Det trur ikkje eg. Det er det heller ikkje verd. Den superladaren er like forbaska opppteken for andre om det står ein Golf der eller om det står ein Tesla og ladar like lenge for å få 80% på batteriet, berre at Golfen må innom mykje oftare.
En annen vakker ting med Teslas system er jo at flere kan lade samtidig med ulik effekt. Det er jo ingen ting iveien for at en Tesla kan få 120kW samtidig som en Golf spiser 40kW. På samme måte som at de fra samme stasjon kan mate to Teslar med 80kW
Sitat fra: Rio på onsdag 30. desember 2015, klokken 20:34Alle Tesla-eigarar i Europa kan bruke den kontakten som kan brukast. Dei kjem garantert til å få dispensasjon frå eit eventuelt krav om CCS-kontakt, sidan det ikkje finst bilar som kan bruke han. Hugs at dette er eit privat ladenettverk.Sitat fra: sturle på onsdag 30. desember 2015, klokken 20:33Det sier seg selv at inntektene ikke kommer før de lar folk bruke kontakten.
På kva måte fører regelen til at Tesla får ekstrainntekter? Det forstår eg ikkje. For Tesla er det berre ei ulempe å måtte henge på ein plugg som ingen kan bruke. Det vert i alle fall ikkje ekstrainntekter av det.
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 20:30På kva måte fører regelen til at Tesla får ekstrainntekter? Det forstår eg ikkje. For Tesla er det berre ei ulempe å måtte henge på ein plugg som ingen kan bruke. Det vert i alle fall ikkje ekstrainntekter av det.
Det vakre med dette sett fra Teslas side er at de, av hensyn til de av sine kunder som alltid føler seg lurt og som samtidig er kjempefornøyd med den bilen de har, kan late som de er motstandere av reglen.
Tesla kan gi direktiv og lovverk skylden, samtidig som de kan få betydelige ekstrainntekter fra sine SCer. De øvrige av Teslas kunder vil uansett synes dette er bra, siden det også vil resultere i noe raskere SC utbygging.
Sitat fra: Rio på onsdag 30. desember 2015, klokken 19:54Kanskje det var det du meinte, men det du skreiv var fylgjande:
Sturle: Det jeg skrev var at direktivets krav om ekstra CCS-kontakt gjelder Tesla (Teslas ladenettverk). Ikke at Tesla var nevnt ved navns nevnelse.
Sitat fra: Rio
Og spesifiserer at det også gjelder for Teslas ladenettverk.
Sitat fra: Rio på onsdag 30. desember 2015, klokken 19:25VW sel i praksis berre elbilar i Noreg. BMW marknadsfører knapt elektrisk i3 utanfor Noreg. Der går det i i3 hybrid.
For det andre, både VW og BMW har da gjort sitt innen elbilverdenen. VW ligger langt foran på salgsstatistikken for tiden.
Sitat fra: Bushy på onsdag 30. desember 2015, klokken 19:05Kvifor ikkje 4? Dersom du set opp Type2-kontaktar, kan du avgrense ein av dei til 15A.
Hei. Lurer på om noen har et godt forslag til det lokale alpinsenteret ved hytta. Jeg har spurt om ladetilbud der. De har en 400v 63a kontakt. Men jeg tenkte å foreslå noe ALA egen sikringsboks med 63a hoved og3 x 16amp uttak.
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 18:57I denne tråden diskuterer vi mykje rart, og kva Rio eigentleg diskuterer har eg ikkje heilt forstått. Det må vere eit anna direktiv eller noko. Det er ikkje til hjelp å vere til dei grader uspesifikk at det vert feil.
Nå er det vel slik at denne tråden diskuterer det som er nevent 1.2 og selv om det kommer nationale lover tidligere gjelder den aktuelle regel for anlegg som settes i drift fra og med 18.11.2017. Andre frister er neppe relevat i denne sammenhengen.
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 18:57Det er det han skriv, men om det er det han meinar er ei anna sak.
Nei det skulle tatt seg ut om Tesla var nevent spesifikt i et slikt direktiv, jeg tror heller ikke at Rio påstår at Tesla er nevent.
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 18:57Direktivet gjeld sjølvsagt for Tesla, men mesteparten av innhaldet er ikkje relevant for Tesla. Det har eg nemnt i andre innlegg. Fordi det er konkurransevridande, det er ingen teknisk eller standardiseringsmessig grunn til det, og det er miljøfiendtleg, m.a. Det vil overraske meg mykje om ikkje Tesla får fritak frå slike krav dersom dei skriv ein søknad.
Hvorfor skulle det ikke gjelde for Tesla?
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 18:57Javel? Direktivet seier ingenting om å forby private ladenettverk. Tvert imot oppmodar det til dei, og at desse samarbeider med andre ladarar for å koordinere straumforbruk, etc.
EU politikk er å legge til rette for elbiler, det vil være en betydelig ulempe om alle bilmerker skulle få lov å ha sitt helt private ladenettverk. Verksteder er en helt annen sak.
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 18:57Det er delvis det, sidan standarden berre tillet Combo2-pluggen. DC-lading gjennom Type2 er òg standardisert, og vil for mange bilar vere ei betre løysing. Spesielt for mindre bilar som skal lade ved lågare effekt.
Direktivets klare ønske er å legge tilrette for lademuligheter så mange steder som mulig. Europeisk bilindustri er enig om Europisk CCS som standard for DC lading.
Dette er ikke et teknisk problem.
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 18:57Eg reknar det som heilt usannsynleg at Tesla skiftar kontakt i bilen. Det er igrunn heilt uinteressant kva ein eventuell CCS-kontakt skal gjere på ein Superladar, sidan ingen bilar kan bruke han.
Det er ikke nødvendig for Tesla eller noen andre å bytte konnektor i bilen.
(Men det kan tenkes for å øke salg til EU at det er lurt å bytte kontakt på Europamodeller eller utstyre disse med et adapter om de har en annen standard for DC lading)
Det er ikke nødvendig med noen autentisering via CCS, Tesla kan beholde sin kontakt, men det er heller ikke noe i veien for å ha dette som en tilleggs funksjon om de skulle finne på å skifte kontakt. Det vil ikke forhindre andre i å lade fra samme kontakt mot engangsbetaling eller andre abonnementsordninger inkludert slike som krever autentisering. (Standarden har åpning for tilleggsfunksjoner).
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 17:34Det er ikkje direktivet, men er eitt av mange fristar i direktivet. Eit anna krav har frist 31. desember 2030. Dermed er det likeSitat fra: sturle på onsdag 30. desember 2015, klokken 17:10Sitat fra direktivet:Sitat fra: Rio på onsdag 30. desember 2015, klokken 17:05Du diktar verkeleg opp kva som helst. Direktivet vart gjort gjeldande den 22. oktober 2014 og Tesla er ikkje nemnt i direktivet.
...eh, ja, siden direktivet begynner i november 2017.
Og spesifiserer at det også gjelder for Teslas ladenettverk.Sitat
som tas i bruk eller förnyas från och med den 18 november 2017 uppfyller åtminstone de tekniska specifikationerna i punkt 1.2 i bilaga II.
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 17:34Det står ikkje spesifisert der at "det også gjelder for Teslas ladenettverk", slik Rio hevdar.
Og 1.2SitatDet står minst det stå også at det i tillegg kan ha andre
1.2
Snabba laddningsstationer för motorfordon......
Likströmsbaserade snabba laddningsstationer för elfordon ska av driftskompatibilitetsskäl minst utrustas med anslutningsdon av de kombinerade laddningssystemen av typ "Combo 2" som beskrivs i standarden EN 62196-3.
Sitat fra: Amoss på onsdag 30. desember 2015, klokken 17:24Nja, Tyskland utsette lova fordi ho var i strid med direktivet. M.a. påpeikte EU-kommisjonen at det tyske lovutkastet i praksis definerer alle ladestasjonar som offentlege, og det får dei ikkje lov til. Private ladestasjonar som Tesla superladar, og dei har Tyskland mange av, skal ikkje telje med når dei skal oppnå kravet om 1 ladestasjon pr 10 elbilar. Målet med direktivet er trass alt å gjere alternativt drivstoff tilgjengeleg over heile EU, og då meinar dei mogeleg å få tak i for alle som treng det.
I Tyskland var det også meningen at loven skulle tre i kraft i år, selv om det nå er utsatt.
Sitat fra: fredag på onsdag 30. desember 2015, klokken 17:13Ikkje når det er i strid med andre krav. Nissan kan til dømes klage inn for WTO at ladarar på deira verkstadar, som aldri ser noko anna enn CHAdeMO-bilar, skal utstyrast med CCS-plugg. Dessutan er kravet konkurransevridande. Nyare versjonar av DIN EN 62196-3 spesifiserer òg DC-lading gjennom Type2, slik Tesla gjer. Likevel krev direktivet Combo2-plugg for alle ladestasjonar som tilbyr DC-lading, utan at det er nokon tekniske grunnar til det. Det er berre proteksjonisme frå tysk bilindustri. Og det er miljøfiendtleg å krevje at ladestasjonar skal ha ein plugg som ikkje kan brukast på nokon av bilane ladestasjonen skal lade. Tesla tek dette heilt med ro, og det trur eg vi og kan gjere.
Jo, EU kan stille slike krav, og har gjort det i EU-direktiv 2014/94/EU, og EU er den myndigheten som i stor grad driver gjennom standardisering i EU/Europa.
Sitat fra: Rio på onsdag 30. desember 2015, klokken 17:05Du diktar verkeleg opp kva som helst. Direktivet vart gjort gjeldande den 22. oktober 2014 og Tesla er ikkje nemnt i direktivet.
...eh, ja, siden direktivet begynner i november 2017.
Og spesifiserer at det også gjelder for Teslas ladenettverk.
Sitat fra: Griffel på onsdag 30. desember 2015, klokken 16:46Ikkje meir oppkonstruert enn at det er dette Tesla krev. Dei vil ikkje selje enkeltladingar eller straum til privatpersonar. Dei kan derimot tillate andre å kjøpe seg inn i superladarnettverket på same vilkår som Tesla.Sitat fra: kos på onsdag 30. desember 2015, klokken 16:43Det er ulike typer abonnement. Tesla eiere har betalt lading med bil. De øvrige som lader via CCS betaler med løsninger tilsvarende det andre leverandører tilbyr. Dette er et oppkonstruert problem.
Og hvem skal bruke de? og hvem har råd til første gangs lading til 20 000 + og kan ku lade på langtur som de ikke engang klarer å lade imellom.