"The current production line where the Model Y is built is GA4, which is an outdoor tent that sits next to the Fremont facility..."
Du beskylder meg for å repetere, snodig påstand fra en som ikke leser mine innlegg før du kaster deg i føleri over tastaturet fordi jeg brukte ordet telt...om et telt. Jeg har aldri kritisert de som gikk inn tidlig, jeg stiller meg spørrende til dagens verdisetting og hva som er realistisk de neste...la oss si 5 årene.
Tilsvar på det så langt er personfokus, argumenter om historisk avkastning, misforståelser om Tesla, vage fremtidsvisjoner uten noen regnestykker (med unntak av Espen's 10 års perspektiv) og av en eller annen merkelig årsak...Sissener.
Du beskylder meg for å repetere, snodig påstand fra en som ikke leser mine innlegg før du kaster deg i føleri over tastaturet fordi jeg brukte ordet telt...om et telt. Jeg har aldri kritisert de som gikk inn tidlig, jeg stiller meg spørrende til dagens verdisetting og hva som er realistisk de neste...la oss si 5 årene.
Tilsvar på det så langt er personfokus, argumenter om historisk avkastning, misforståelser om Tesla, vage fremtidsvisjoner uten noen regnestykker (med unntak av Espen's 10 års perspektiv) og av en eller annen merkelig årsak...Sissener.


Det er jo ikke noe mindre risiko (eller mer lurt) akkurat å shorte volatile aksjer som er styrt av følelser, shortskvis og hype. Denne "sissener" går på autorepeat her inne, som et standard svar og symbol mot alle som stiller noen enkle (eller vanskelige, alt ettersom) spørsmål om hvordan en liten bilprodusent som lager biler i telt kan bli så verdifull på bare noen få måneder uten å vise til noe.