Lading fungerer fint.
Ladet med 11KW (16A), har ikke dobbellader. Ser at maks er 30A fra ladestolpen.
Ladet med 11KW (16A), har ikke dobbellader. Ser at maks er 30A fra ladestolpen.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmeny
. Sparer ikke på noe, har aldri brukt range mode.

Sitat fra: WilliamNilssen på mandag 30. juni 2014, klokken 08:01
Vindusvisker sluttet å fungere i tett regnvær. Stoppet opp og prøvde reboot av begge skjermer, ikke noen endring. Hører det kommer en svak dure lyd fra dashbordet, svak på normal hastighet og litt sterkere på høyhastighet. Lyden stopper et par minutter etter at jeg stått av viskerne helt. Viskerne står i øverste posision, og sitter helt fast. Ringer Tesla veiasistanse, og de fikser raskt henting av bilen med NAF, og leiebil til meg og familien, bra service når det føst skulle være problemer.
NAF hentet bilen på Espa på fredag og ser nå at NAF har levert bilen på Skøyen i dag kl 07:00.
Sitat fra: jorkus på fredag 14. mars 2014, klokken 08:06
Jeg har parkert der noen dager nå, og opplever at når jeg starter å lade har jeg 13 A (mennekeskabel), men når jeg sjekker etter en times tid har ladestrøm gått ned til 6A.. Er det fler som opplever det samme? Har forsøkt flere ladestolper med samme resultat...
Sitat fra: WilliamNilssen på mandag 30. juni 2014, klokken 08:01
Vindusvisker sluttet å fungere i tett regnvær. Stoppet opp og prøvde reboot av begge skjermer, ikke noen endring. Hører det kommer en svak dure lyd fra dashbordet, svak på normal hastighet og litt sterkere på høyhastighet. Lyden stopper et par minutter etter at jeg stått av viskerne helt. Viskerne står i øverste posision, og sitter helt fast. Ringer Tesla veiasistanse, og de fikser raskt henting av bilen med NAF, og leiebil til meg og familien, bra service når det føst skulle være problemer.
NAF hentet bilen på Espa på fredag og ser nå at NAF har levert bilen på Skøyen i dag kl 07:00.