Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - facere

#1
Model S / Sv: Tesla Companion - Windows Phone/RT/Pro 8 App
torsdag 30. oktober 2014, klokken 10:56
Vil bare hive meg innpå og takke for utviklingen her, fungerer stort sett strålende! Merker Teslaen klager litt over at "calender is not updated", men den har da synket stort sett det som er.

Bra jobbet!
#2
Kan jo bidra med min erfaring med en bil levert juli 14.

Fredag for 14 dager siden ville ikke bilen lade på vanlig Schuko på et hotell, Tesla sjekket og fortalte meg at laderen var ødelagt og måtte skiftes, dette var en svensk kar en fredagskveld, som ber meg ringe Tesla service mandag.

Lar laderen stå i hele natten lell, og da har den ladet nok til at jeg kom meg hjem, setter i lader (blå industrikontakt), da lader den i rykk og napp, men nok til at jeg får brukt bilen.

Ringer Tesla mandag, de ber meg teste andre ladere og det ene og andre.

Onsdag får jeg testet type 2 lader, fungerer overhodet ikke, Tesla ettermiddagsservice ber meg kjøre til Drammen og levere bilen torsdags morgen.

Ankommer Tesla Drammen torsdag, de skjønner ingenting, men jeg får omsider levert bilen og leiebil.

Torsdag ettermiddag ringer Drammen, "beklager, bilen ikke ferdig, men vi satser på at den er klar i morgen".

Fredag - ikke klar.

Mandag - ikke klar, men garantert ferdig tirsdag.

Tirsdag - ikke klar.

Onsdag - bilen leveres meg i Sandefjord.

Begge laderne, det er visstnok to ladere (jeg kan ikke det tekniske, mener det var dette som ble fortalt) og begge måtte skiftes.

Ikke superimponert i det store og hele, både over at laderne gikk fyken, men kommunikasjonen har vært laber hele veien og jeg har måttet drive den, Tesla har tatt særdeles lite proaktiv kontakt.

Jaja.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA