Selv om BMW'en hadde hatt trippel rekkevidde, ville jeg fortsatt valgt model S'en ...

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Kilroy på fredag 08. juli 2016, klokken 17:04
Sentralstasjonen er nok beste alternativ, Solsiden parkeringshus prøver jeg å unngå, det er veldig trangt der
Sitat fra: Salvesen på tirsdag 05. januar 2016, klokken 11:02Jeg har også høyt forbruk om vinteren til og fra jobb. 10 km med 50-sone relativt flatt. Rangemode off, 22 grader inne, -1 ute. Lader ca en - to ganger i uken, forbruk på mellom 280 wh/km til 320 wh/km. Ser at forbruket er oppimot 600 wh/km til å begynne med, og så synker det nedover... Om sommeren har jeg forbruk på ca 180-200wh/km på samme strekke, så antar det er forvarming av batteri og kupe som suger energi...
Jeg opplever rundt 500 til jobb, det er passe ekstremt synes jeg! Da forvarmet jeg i 45min+ også. Det er jo kaldt om dagen, men kun ett par grader under 0.
håper på bedre tall når sommeren nærmer seg
Sitat fra: snappy på torsdag 09. juli 2015, klokken 21:24
Det står Bosch på den så er den dårlig er det vel ikke Tesla's skyld.