Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - lognvik

#1
Audi e-tron / Sv: Audi Q6 e-tron
lørdag 04. februar 2017, klokken 01:08
Sitat fra: bno på lørdag 28. januar 2017, klokken 19:54
Sitat fra: knut7 på mandag 23. januar 2017, klokken 14:57
Sitat fra: lognvik på søndag 22. januar 2017, klokken 21:19
På min intensjonsavtale står det 575.000,- Om ikke de har vært vel kreative så er det 95kW:)
Jeg spurte forhandler om batteristørrelse. Han mente at utgaven som leveres først, med antatt pris 575k, har 95kW batteri. Det forventes at det kommer 2 andre batteri, begge vil bli større, og dette vil være S og RS utgaver.

Har satt meg på liste her i Stavanger. Vedkommende selger viste ikke så mye og i et hvert fall ikke prisindikasjonen som dere nevner her. Tenkte selv på en intensjonsavtale, men prisindikasjon og manglende info  for øvrig gjorde at jeg holdt litt igjen. Hvor i landet er det har prisindikasjonen nevnt her?
Møller Asker og Bærum
#2
Audi e-tron / Sv: Audi Q6 e-tron
søndag 22. januar 2017, klokken 21:19
På min intensjonsavtale står det 575.000,- Om ikke de har vært vel kreative så er det 95kW:)
#3
Model S / Sv: En liten dekk- og felgguide
onsdag 16. mars 2016, klokken 22:50
Hvor mye skulle de ha?
#4
Model S / Sv: Drive unit failure
mandag 22. desember 2014, klokken 11:35
Sitat fra: bb på fredag 03. oktober 2014, klokken 14:15
Sitat fra: sisc1337 på fredag 03. oktober 2014, klokken 12:16
Sitat fra: bb på fredag 03. oktober 2014, klokken 10:52
77,5k nå. Jeg bikker vel 80k over helga.

Imponerende kjørelengde, hvordan greier du det?! Kan ikke være mange teslaer som er gått så mange KM i norge, kanskje heller ikke i USA;)
Spørsmålet er hvordan jeg klarer å la være å kjøre når jeg heller burde redigere videoer :P I USA skal det visstnok være en Model S 85 kWh som har gått over 100k miles. Men det er vel en urban myth. Jeg lurer i grunnen på hvilken norsk bil som har gått lengst nå.
Har stor glede av filmene din! I og med at du er litt over snittet glad i å kjøre bil... hvordan slår dette ut på forsikring? Har du noen anbefaling kanskje. Jeg bruker Codan og betaler ca 10k for 16k km.
#5
Model S / Sv: Tesla Model S Firmware ønskeliste SAMLET
søndag 21. desember 2014, klokken 19:39
Sitat fra: Kim L på fredag 26. september 2014, klokken 08:27
4G hadde vært fint,,, føles litt gammeldags med 3G
Ja, det går litt treigt...
#6
Lading av Tesla / Sv: Tesla superchargers - ønsker og forslag
tirsdag 09. desember 2014, klokken 22:23
Hmmm... lite å finne ut når det gjeld Stjørdal...
#7
Lading av Tesla / Sv: Tesla superchargers - ønsker og forslag
torsdag 04. desember 2014, klokken 00:22
Tenker meg nordover i vinter og sommer. Noen son har konkrete tips på strekket mellom Alvdal og Grong?
#8
Sitat fra: fredag på tirsdag 18. november 2014, klokken 14:10
Sitat fra: Car-El på tirsdag 18. november 2014, klokken 10:26
555km/t ved Storjord i Saltdal.

Vakkert. Nå frister det å lufte Teslaen med en liten tur til Tromsø og Senja/Lofoten i 2015 og hilse på slekta.

Jøss... da er den tre ganger kjappere enn den i Lier som jeg testet ikveld... Det var bare en annen der samtidig.
#9
Kanonbra med oppdateringer! Hadde egentlig ikke tenkt meg nordover til jul, men med denne byggetakten så er det mulig jeg tar turen.

Tenker å ta turen: Oslo - Alvdal - Grong - Mosjøen - Saltdal - Innhavet.
- Ser at strekket Alvdal - Grong blir langt, så der må jeg muligens ta en rast i Trondheim på 22kW.

Hva er erfaringene dere har fra ca 15% batteri til 90%?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA