Sitat fra: NapoleonBorntoparty på fredag 27. oktober 2017, klokken 16:47I think they might do it in California.
But that's the point - they are not making the repairs!
You don't find techs in Norway to fix the Drive Units.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: NapoleonBorntoparty på fredag 27. oktober 2017, klokken 16:47I think they might do it in California.
But that's the point - they are not making the repairs!
Sitat fra: T.K på tirsdag 31. oktober 2017, klokken 22:51Det er et par apper som er avhengig av at bilen har carwingsfunksjon med Nissans telematikkmodul.
Alle Leaf kan slå på varme med app, om bilen ikke er amerikansk. Alle.
Sitat fra: Trafikkreglene §5 link=https://www.vegvesen.no/trafikkinformasjon/Lover+og+regler/Trafikkregler
2. Kjøring i kollektivfelt og sambruksfelt er bare tillatt som angitt på offentlig trafikkskilt. Likevel kan elektrisk eller hydrogendrevet motorvogn, tohjuls motorsykkel uten sidevogn, tohjuls moped, sykkel eller uniformert utrykningskjøretøy nytte slike felt.
Sitat fra: vegvesen link=https://www.vegvesen.no/trafikkinformasjon/Lover+og+regler/Trafikkskilt/Underskilt
Underskilt brukes bare sammen med et hovedskilt, og gir nærmere klargjøring, utviding, utfylling eller begrensning av hovedskiltets betydning eller gyldighetsområde.
Sitat fra: vegvesen link=https://www.vegvesen.no/trafikkinformasjon/Lover+og+regler/Trafikkskilt/Underskilt
808 Tekst
Underskiltet brukes når det ikke er hensiktsmessig å gi vedkommende regulering eller informasjon med underskilt med symbol, tall eller annet.
Sitat fra: Øyvind.h på lørdag 21. oktober 2017, klokken 19:35Ja, vinteren har sine fordeler når det gjelder langkjøring. Enkelte mener at 20 grader er ideel arbeidstemperatur på batteriet, og om vinteren kan man bli liggende der på langkjøring.
Mener å ha lest at Leaf kun har luftkjøling. I -10 bør vel batteritemp være mindre utfordrende enn i +20?