25 000 km nå, og en solid bil mener jeg. Kun noen småting:
- Tar ikke alltid lading ved første forsøk. Irriterende den gangen du glemte sjekke ved lading og skal travelt på jobb dagen etterpå med noe du tror er fullt batteri...
- Må ofte åpne og lukke dører og bagasjerom en ekstra gang for å få bilen til å forstå at jo - den er lukket så du trenger ikke pipe og mase og ha lyset på
- Ladeklatten tåler ikke mye og er dyr å erstatte. Blir kostbart hvis et års levetid er hva jeg kan forvente fremover også. Det må ha stått med liten skrift at skal du ha en premium elektrisk bil som BMW bør du ha garage og kun lade der mens du behandler laderen som porselen. (forsåvidt ikke en småting, det er jo livsnerven til bilen...)
- Tar ikke alltid lading ved første forsøk. Irriterende den gangen du glemte sjekke ved lading og skal travelt på jobb dagen etterpå med noe du tror er fullt batteri...
- Må ofte åpne og lukke dører og bagasjerom en ekstra gang for å få bilen til å forstå at jo - den er lukket så du trenger ikke pipe og mase og ha lyset på
- Ladeklatten tåler ikke mye og er dyr å erstatte. Blir kostbart hvis et års levetid er hva jeg kan forvente fremover også. Det må ha stått med liten skrift at skal du ha en premium elektrisk bil som BMW bør du ha garage og kun lade der mens du behandler laderen som porselen. (forsåvidt ikke en småting, det er jo livsnerven til bilen...)