Jepp, kontakten som sitter på girkassen som sender signal til speedometeret
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: StigH på onsdag 04. mai 2016, klokken 07:29Jeg er dessverre redd for at jeg må kjempe hardt for å få igjennom noe slikt hos Renault...
Kjenner en som kjøpte en brukt Volvo for et par år siden. V-serien. Da han hadde den på merkeverksted for service kommenterte de at lakken på orginialfelgene var blitt stygg. Endte med de ringte han og sa de hadde bestilt nye felger uoppfordret og kostnadsfritt for han. Det er service det
Sitat fra: JENSSEN på tirsdag 26. april 2016, klokken 21:10Jeg har like sommerdekk som deg!.
Type dekk har du?
Sitat fra: THE på torsdag 17. mars 2016, klokken 08:03Hva ligger forbruket ditt på under slik kjøring?
Har akkurat samme fenomen på min 210 Zoe. I går kveld kjørte jeg 106 km fra Voss til Lærdal. Startet med 88% SOC, -2 grader utetemp. Det er en del høydemeter på turen, (50moh - 350 moh - 0 moh - 400 moh - 0 moh) Etter ca. 76 kjørte kilometer hadde jeg 25% SOC, og det ville være usikkert om jeg klarte å kjøre de siste 30 km fra Aurland hjem. I Aurland har jeg mulighet til å lade på 22kW uttak fra Arctic Roads, men det var ikke fristende å betale 99,- kroner for å lade 2kWh for å være sikker på å komme meg hjem. Løsningen ble å låse bilen og gå ei lita runde på parkeringsplassen ved laderen i Aurland. Etter ca 3-4 minutter låste jeg opp bilen og hadde 36% SOC, da jeg parkerte hjemme etter 30 km hadde jeg 10% SOC.
Det vil si at i et par minusgrader med kald bil har jeg brukt 78% batteri på 106 km. Håper jeg skal klare turen til hytta på 125 km uten lading i morgen. Med 100% SOC og forvarmet bil tror jeg det skal gå selv om jeg må over Filefjell med 1000moh og får en stigning fra 350moh til 750 moh i løpet av de siste 5 km opp til hytta.